Shuffleboard hry

V shuffleboard , jednotlivci nebo týmy po dvou soutěží získat nejvyšší skóre tím, tlačí disk na hřišti do soutěžní oblasti . Druhým cílem je srazit soupeřovu disk z bodovací oblasti . Hra může být hrána , dokud jeden tým dosáhne určeného skóre , nebodohodnuté množství zatáček , známých jako rámy . Varianty mohou lehce změnit pravidla pro hru nebo bodovacího systému vytvářet nové shuffleboard výzvy . Klepnutím A Draw

V této verzi , hráči jsou penalizováni za plenit jakýkoli disk sjednou hrál . Pokudhráč srazí kotouč soupeř je z rady , že disk se nahrazuje adisk, který jej zasáhl je odstraněn . Pokudhráč zasáhne soupeřův disk , aledisk stále na stole ,hráč, jehož disk byl hit můžete vybrat přijmout novou pozici nebo se vrátit do staré polohy . Hráč není potrestán , pokud se zasáhne jeho vlastní disk a zůstává na hrací ploše . Hráč s diskem nejblíže k vzdálenějším konci hrací plochy , aniž by z hranic vyhrává bod pro dané kolo .
Survivor

cílem “ Survivor “ má býtpouze hráč s bodovací disky na hrací ploše , nebo aspoň tam , než váš soupeř více . Každý hráč se snaží srazit nepřátelské kotouče mimo hrací plochu , při zachování jeho vlastní v bodovací oblasti . Na konci ,hráč s největším počtem disků na hrací ploše skóre jeden bod za každou z těchto disků , minus jeden bod pro disky každého protivníka ještě na povrchu .
Shuffleboard Poker

Tato verze se hraje se standardním shuffleboard sady a balíček karet . Hráči se střídají se změní , dokud každý z nich hrál všechny čtyři ze svých disků . Hráč s diskem nejblíže k opačnému konci dostane k tomu hrací kartu pro každý disk z jeho , která je blíže ke konci , než soupeřova nejbližší disku . To znamená, že vítěz může získat až čtyři karty v každém kole . Přehrát dohodnuté množství kol , obvykle mezi pěti a 10 . Hráč s nejvyšší hodnotou poker ručně pomocí svých nejlepších pět karet jevítěz .
Hrací plochy

Tyto hry lze hrát na tradiční venkovní shuffleboard soudu nebo doma na verzi stolní . Hráči používají hůl , aby se zasadila disky na venkovním hřišti . Uvnitř každý hráč stojí na stejném konci stolu a tlačí jeho disk, který jeplastový kroužek kolem mramoru , k opačné straně . Hrací plocha na obou by měl ukázat různé bodování oblastí a faul prostor . Žádné body jsou zaznamenány pro disky , které zastavují v faul oblasti .

Napsat komentář