Rubikova kostka Finger triky

Zpět v roce 1980 , kdy většina zemí se snaží řešit Rubik kostku , nikdo si myslel, hodně o tom, jak dlouho to trvalo . To bylo považováno zaúspěch jednoduše získat malé čtverečky správně zarovnány . Ale teď tam jsou dva druhy lidí : cubers a non – cubers . Většina non- cubers mají nevyřešené kostku zabalené v jejich podkroví , zatímco cubers šly na rozvoj techniky, k vyřešení kostku rychleji , někdy jen s jednou rukou . Obecné tipy

Použijte volné krychle. Bojovat s novým , těsný , nemazaného krychle zpomalí vás jen dolů . Rozcvičit . Tuhé prsty jsou méně obratný nějaký způsob, jak se na to díváte , a strečink předem je zdravější pro vaše šlach a kloubů .
Co jeFinger trik ?

Prstu trik ,nápad je ušetřit čas při otáčení kostky tím, že nebudete muset re- gripkrychle . Prsty používá většina jsou ukazováčky na každé straně , akostka se koná a stabilizován palcem a prsteníčku . Přestože řešení kostku zahrnuje otáčením ve všech směrech , udržování konzistentní přilnavost je klíčem k rychlosti . Můžete se obrátit na stranu , pak švihněte vrcholu kolem směrem k sobě s jedním prstem v jediném okamžiku. Pomocí dvou prstů ve stejném tahu , můžete šlehat , že horní vrstva asi dvakrát v jednom okamžiku . To je všakvelmi obtížné manévr .
Pro horní vrstvy , použijte vaše ukazováčky , máchal k vám , právo na proti směru hodinových ručiček a odešel ve směru hodinových ručiček . Pro spodní vrstvu , používat prsteník . Malíček by měl být pouze pro stabilizaci v případě potřeby . Chcete-li se strany , mnoho lidí naklonit kostku v příslušném směru , aby bylo téměřhorní vrstva a používat horní prsty pro soustružení .
Provedeno správně , může prst triky , aby to téměř vypadalo, žekostka se vyřeší sám .
Jak ještě rychlejší

Vyhněte se pozastaví . Při řešení kostku , myslet dopředu , takže každý prst bude připraven pro další tah . Jak se naučit tyto pohyby , budou určité kombinace snazší . Vaše prsty budou moci pohybovat plynule z jednoho pohybu do druhého , jako hudebník učení váhy .
Buďte přesní . Každý krok by měl dokončit zatáčku , takžekrychle skončí správně zarovnány bez nutnosti úpravy nebo opětovné uchopení .

Napsat komentář