Jak změnit zdroj zvuku v mapě SDK

Source SDK jevývojový kit pro ventilů videoher . To umožňuje hráčům vytvářet mapy a mod obsah pro hry, jako je “ Gmod “ a “ Half Life 2 “ . Díky Source SDK vlastní mapy mohou být vytvořeny a hostil na soukromých a veřejných serverech pro ostatní hráči těšit . Zvukové soubory mohou být začleněny do map, které je jedinečné a dát jim větší hloubku . Prováděcí zdroje zvuku na mapě může být dosaženo pomocí funkce nástroje , které jsou poskytovány Source SDK , která nabízí mnoho různých typů zvuku. Návod dovolená 1

Načíst Steam a vyberte nabídku “ Nástroje “ . Zvolte “ Source SDK “ ze seznamu možností
2

Vyberte, zda chcete načíst mapa pro editaci programu kladivo a pak zvolte typ hry, – . Jako “ Half Life 2 “ nebo “ Gmod “ – – které chcete spojit s mapou
3

načíst existující mapy , nebo začít nový a pak vyberte objekt tvůrce z menu na levé straně . . Vyberte libovolný objekt a umístit jej na mapě , kam chcete přehrát zvuk .
4

pravým tlačítkem myši na objekt a zadejte “ env_soundscape_triggerable “ v poli třídy . Zvolte “ zvukovou “ ze seznamu klíčová hodnot a zadejte typ hudby nebo zvukový soubor, který chcete přehrát , kdyžhráč je v blízkosti objektu . Seznam zvukových souborů lze nalézt v rozbalovací nabídce na pravé straně.
5

Stiskněte tlačítko “ Ctrl “ a “ T “ současně otevřete nabídku spouštěcích událostí a poté zvolte “ zvukovou “ od rozevírací nabídka . Vyberte objekt , který jste vytvořili v kroku 3 v rozbalovací nabídce na pravé straně ; zvukový soubor se spustí vždy, kdyžhráč se blíží objekt .
6

Změňte zdroj zvuku změnou typu objektu nebo pohybem objektu na nové místo na mapě .

Napsat komentář