Kakuro , někdy známý jako cross částek , jematematika -založené logické puzzle . Cílem Kakuro je k dokončení každého běhu , řadu číslic , vyplněním čísla, která se podílejí na celkové vytištěné na levé straně každého řádku a v horní části každého sloupce . Nicméně,problém spočívá v tom, žestejné číslo nesmí být použit více než jednou v každém běhu . Chyby , proto se často objevují při práci přes puzzle , ahráč může mít znovu začít . Vzhledem k obtížnosti hry , vytvářet Kakuro puzzle je poměrně simple.Things budete potřebovat
1 nebo 2 listy milimetrového papíru
tužka
Black značka
Bílá pastelka
Eraser
zpracování programu Word
Zobrazit další instrukce
Vytvoření Kakuro Puzzle na papíře
1
Podívejte se na příklady Kakuro hádanky pochopit lépe porozumět svým designem .
2
outline požadovanou velikost puzzle na milimetrovém papíře , připustil, že je to jenobecný přehled akonečné puzzle může rozšířit mimo tohoto boxu .
3
tužkou lehce vyplnit v horizontálních a vertikálních jízd vytvořit křížovku typu rozložení . Pamatujte si, žeběh by neměl opakovat číslo v sobě .
4
Color v prázdných prostorách kolem puzzle pomocí černý fix .
5
Celková čísla v každém běh , psaní částky na náměstí hned nalevo od každého horizontálního běhu a horní části každé svislé vedení . Použijte bílou barvu tužky psát na černých ploch . Pokud stejném bloku součty obouřádků a sloupců, nakreslit čáru rybaření z levé horní části na pravé dolní . Umístěte celkem v řadě v pravé části pole a celkem ve sloupci na levé straně .
6
Smažte tužkou napsané číslo na hrací pole hádanky , takžehráč může dokončit to , nebo si to puzzle jako odpověď klíče a provést jiný prázdná kopie , které mají být dokončeny .
Vytvoření Kakuro Puzzle Pomocí textového editoru programu
7
Vložte graf na malé , stejně velké boxy vytvořit hrací mřížku .
8
Typ čísly vytvořit běží na puzzle .
9
Vyplňte dalších krabic a kolem skládačky s černou .
10
Celková každý běh a zadejte částky na levé a horní části každého příslušného řádku a sloupce . Použijte snadný – k – číst , bílé písmo .
11
Odstranění čísel zadaných v pro každého běhu a uložit nebo vytisknout konečné puzzle .