Jak hrát na riziko desková hra

Risk jedesková hra , ve které každý hráč představuje národ se snaží dobýt svět . To je turn-based a hraje tři až šest hráčů . Kromě standardních pravidel , tam jsou četné variace ( viz odkaz 1 ) ,některé znichž nejčastější jevarianta pro hru dvou hráčů a Secret Mission rizik , ve kterém hráči vyhrát dosažení tajné cíle . Pokyny dovolená 1

Pochopit kousky . Riziko obsahuje herní plán s mapou světa rozdělené do provincií , stejně jako tři typy vojenských jednotek : Pěchota ( obvyklemuž s puškou ) , kavalérie ( obvyklekůň ) , a dělostřelectva ( obvykledělo ) . Tvary jednotlivých kusů se může lišit v závislosti na verzi hry , ale pravidla budoustejná . Jednotlivé kusy se mohou svobodně vyměňovány s sebou kdykoliv podle následujícího kurzu :

1 pěchoty = 1 “ armáda “ br 1 Calvary = 5 “ armád “
1 dělostřelectva = 10 “ armády “ ( viz odkaz 2 )

druhé hlavní dílo v standardní hře jekarta RIZIKO . Rizikové karty jsou získány tím, že dobyli území , a mohou být obchodovány v soupravách pro dalších armád .
2

Zvolte území . Na začátku hry každý hráč obdrží počet startujících armád v závislosti na počtu hráčů : .

Tři hráči , každý 35 armád
pro čtyři hráče , 30 armád každý
Pro pět hráčů , 25 armády každý .
pro šest hráčů , 20 armád každý . ( viz odkaz 2 ) Spojené

Variace existují , ve které je možné hrát s dvěma hráči , ale standardní pravidla vyžadují alespoň tři .

Každý hráč hodí jednou kostkou , snejvyšší válec děje první . Střídají , každý člověk stanovuje jednu armádu na neobsazené území vlastního výběru . To se provádí , dokud každá území bylo prohlašoval .
3

Distribuce , počínaje armády . Jakmile bylo prohlašoval, všechna území , hráči mohou distribuovat své zbývající , počínaje armády na svém území jeden po druhém . Mohou umístit tolik nebo jako nemnoho armád v daném území , jak se jim líbí , pokud alespoň jedna armáda zůstává v území .
4

Award start zase armád . Na začátku svého kola ( včetně prvním kole ) ,hráč spočítá počet oblastí , že zabírá a dělí třemi , klesá žádnou část ( takže pokudhráč má 9, 10, nebo 11 území ,výsledkem je 3 ) . To jepočet pomocných vojsk , obdrží v tomto pořadí . Tyto armády může být okamžitě umístěn v každém územípřehrávač disponuje . Existuje jedna výjimka z tohoto pravidla :hráč vždy obdrží nejméně tři armády , i když má pouze jeden území
5

hotovosti v kartách . . Pokudhráč má kompletní sadu tří RIZIKOVÉ karet v ruce , může se obchod je v pro extra armády teď . Pokud má pět nebo více karet , musí se přeměnit je na začátku svého kola . Existují dva způsoby , jak vytvořit úplnou sadu : jeden každý z pěchoty , boží muka a dělostřelectvo karty , nebosada tří stejných karet . Například , tři pěchotní karty . Počet armád závisí na tom, kolik sad již obchoduje v , a sleduje následující vzorec : .

První set obdrží 4 armády
druhý set obdrží 6 armád
třetí set obdrží . 8. armády .
čtvrtý set dostane 10 armád .
pátý set obdrží 12 armád .
6. set obdrží 15 armád . ( viz odkaz 1 )

Každý další set nad šest dostane dalších pět armád . Například ,sedmý set obdrží 20 .
6.

útoku . Hráči mohou zahájit tolik útoků , jak se jim líbí na jejich zatáčkách , a může útočit pouze území přilehlé k jejich vlastní . Útočník se může rozhodnout vrátit mezi jedním a třemi kostkami , aobránce se vrátit buď jeden nebo dva . Die nejvyšší útočníka je ve srovnání s matricí na nejvyšší obránce , a pak umřít další nejvyšší útočníka zemřít další nejvyšší obránce . Navíc Kostky jsou ignorovány ( např. v případě, že útočník hodí tři aobránce valí dva ,útočník ignoruje jeho nejnižší zemřít ) . Hráč nemůže vrátit více kostek než má armády v území .

Pokudútočník vyhraje na obou kostkách , pakobránce ztrácí dvě armády . Pokudobránce vítězí na obou kostkách , pakútočník ztrácí dvě armády . Pokudútočník a obránce každý vyhrát na jednom umřít , pak každý z nich ztratit armádu .

Útočník může po každém kole zastavení . V opačném případě ,bitva je u konce, když byly ztraceny všechny armády ochránce . Obránci nemůže “ ustoupit “ uprostřed bitvy , a útočníci musí mít alespoň dvě armády v území k útoku další z této oblasti , a oni jsou zakázaní od někdy opouštět území prázdný .
7

Posílit postavení . Hráč může ukončit svůj tah tím, posilující svou pozici . Je to tím, že pohybuje armády z jediného území, se řídí do jiného území se ovládá . Může to udělat jen jednou na její druhé straně , a to okamžitě končí svůj tah .
8

Příjem kartu RIZIKO. Pokudhráč úspěšně přijata alespoň jednu provincii od jiného hráče , pak se dostane jeden rizikový kartu . Hráč nikdy nemůže získat více než jednoho rizika kartu, na druhé straně, bez ohledu na to , kolik území se má .
9

Přejít na další hráče . Další hráč začíná svůj tah tím, že jde zpět ke kroku 3 .

Napsat komentář