Společný Dětské hry

U všech hraček a videoher , které byly vyrobeny , některé tradiční dětské hry vytrvali . Děti všude stále hrají hry jako Hopscotch a tag. Štítek

Tag je hra obvykle hraje ve velkých skupinách, ve velkém prostoru . V základní hře , jeden člověk je a honí ostatní. Pokud je osoba, která je se ukládá a označí dalšího hráče , tento hráč se stane to a ten, kdo to byl se stává jedním z hráčů, pronásledován . Variace hry obsahuje základnu , kdehráč může jít z hlediska bezpečnosti před označeny . V jiné variantě ,původní je i nadále to v průběhu hry , spolu s každým dalším hráčem, který je označen .
Švihadlo

švihadlo jeskákání hra které mohou být hrány jedním dítětem nebo ve skupinách. Úkolem je zjistit, jak dlouho můžete přeskočit provaz , který otáčí kolem sebe bez vypnutí nebo zastavení . Ve skupinách , mohou dva lidé obrátit větší provaz , zatímco jeden nebo více lidí skočit. Často skipping je doprovázen rýmu . Variace hry patří Double Dutch , v níž osoba, skákání , musí přeskákat dvěma lany otáčení současně.
Jacks

Zvedáky lze hrát samostatně nebo ve soutěž s ostatními hráči . Jacks se skládá ze sady kovových hvězd, zvané jacky a skákací gumový míček . Hráč odrazí míč a nabere tolik konektory , jak se může před tím, než míč přijde . Když hráči soutěžit,hráč, který sesbíral nejvíce konektory vyhrává .
Duck , Duck , Goose

To je chase hra podobná označit . Hráči sedí v kruhu ELIT dovnitř. Hráč, který chodí kolem kruhu , dotýká se každého hráče a volá jí kachnu . Při volání jednoho z hráčů sedícíchhusa , to běží a hráč s názvemhusa to musí chytit. Kdyžhusa chytí , stává se to . Hráč, který byl pak trvá, nové , že je to místo v kruhu , a hra začíná znovu .
Hopscotch

Hopscotch lze přehrávat na jakémkoliv rovném povrchu, kde peklo deska lze vyvodit . Děti hrály peklo tím, že kreslí desku špíny nebo označení zpevněné místo s chodníku křídou . Hopscotch lze také přehrávat doma pomocí maskovací pásky . Peklo deska má osm číslovaných oddílů. Každý hráč si vezme obrat . V každém tahu hráč hodí rock, Pytlové nebo jinou značku na palubě. Hráč pak přestřelí značky na konec desky , se otočí a chmel zpět . Na zpáteční cestě , musí se zastavit a vyzvednout značku . V případě, že hráč ztratí rovnováhu při vyzvednutí značku , ztrácí kolo.

Napsat komentář