Mind – čtení Hry pro děti

Mind – čtení hry může být složité nebo jednoduché ; jsou často přenosné a snadno nastavit a hrát. Oni & amp; # 039 ; re takézábavný způsob, jak se pobavit skupinu dětí , často po dlouhou dobu. Ať už & amp; # 039 ; re táborový instruktor hledá zábavu co dělat mezi činností nebo rodič plánuje kouzelnou -themed narozeninovou oslavu , zde jsou některé myšlenkové čtení hry, které někdo může udělat , a všechny děti budou těšit . Black Magic

Chcete-li hrát černou magii , budete potřebovat dva hráče , kteří znají tajemství , kdo být tazatel a kdo bude číst myšlenky . Čtenář myšlenek opouští pokoj, azbytek skupiny se rozhodne objekt bude & quot; . To & quot; Musí to být něco vidět do skupiny. Čtenář myšlenek a pak se vrátí , a Tazatel body na různých objektech a zároveň se ptám, a quot; Je to tohle a quot ? ; Tajemství spočívá černý objekt : . PoTazatel poukázal na všechny černé díry , další objekt se odkazuje na je a quot; IT & quot;
Brain Kouzelná

Brain Magie vyžaduje také dva hráči , kteří vědí, jak hrát , je Asker a čtenář myšlenek . Tazatel montuje pět objektů a umístí je na podlaze nebo na stole před sebou v řadě. Čtenář myšlenek a pak odejde z pokoje , a skupina si vybere jeden z objektů, které mají být & quot; IT & quot . ; Tazatel pak požaduje, aby čtenář myšlenek , aby se vrátil do místnosti , ačtenář myšlenek okamžitě říct skupinu, která námitku si vybrali . Klíč je v tom, jakTazatel volá mysl čtenáře zpět . Mysl čtenář ví , že každá z pěti objektů v řadě představuje písmeno slova & quot; mozku , a quot ; jako kdyby tazatel psali & quot; Mozek & quot; pomocí objektů zleva doprava. Když tazatel volá čtenáře mysl vrátit se do skupiny , ona začne větu s písmenem odpovídající objekt vybrali. Například , pokud je objekt vybrán , je nejdále vlevo ( písmeno a quot ; B & quot; ) by mohla říct , a quot; . Lepší vrátit se nyní & quot;
Ano nebo Ne

Ano nebo Ne je další hra, která vyžaduje dva hráče , kteří vědí, jaktajné ,mysl čtenáře atazatele . Čtenář myšlenek opouští pokoj, a nad skupinou rozhodne o otázce, která může být zodpovězena s ano nebo ne. Skupina také souhlasí s tím, na co správná odpověď je . Čtenář myšlenek a pak se vrátí do pokoje a položí ruce na chrámech Asker . Tazatel zatíná čelist , aby čtenář myšlenek odpověď : jeden sevřít znamená ano a dva na mysli ne . Mysl čtenář může cítit stoupaček , i kdyžzbytek skupiny nemůže vidět.
Stick čísla

Stick čísla jehra, ve které všichni hráči se mohou naučit & quot; přečtěte si mysl & quot; z Asker . Tazatel musí shromáždit několik malých objektů , jako jsou hole , nádobí nebo tužky. Tazatel začíná tím, že řekne skupinu , & quot; budu uvádět číslo mezi jedním a deseti tím , co dělám a quot . ; Ona pak uspořádává objekty na stole nebo na podlaze . Měla by místo nich pečlivě , takže to vypadá , jak ona je uspořádávat je důležité . Ona pak se zeptá skupiny , jaké číslo to je s uvedením . Číslo, ale nemá nic společného s tím, jak se zařizuje objekty ; se označuje to počtem prstů se uvádí na stole nebo na podlaze v blízkosti objektů , když je ukončen jejich uspořádání . Vzhledem k různým členům postavy skupiny z tajemství , mohou se střídat bytíTazatel až každý vidí , jak to funguje .

Napsat komentář