Jak napsat Dungeons and Dragons modul

“ Dungeons and Dragons “ jepero – a – papír roleplaying hra, která nabízí mnoho znakových tříd , monstra a nastavení kampaně . Zatímco není tam žádný nedostatek premade dobrodružství , to je někdy fajn hrát přes epický příběh své vlastní tvorby — a pokud máte zkušenosti s vedením hry jako Dungeon Master , stejně jako některé dovednosti v tkaní příběhů , není to těžké napsat svůj vlastní dobrodružství . Vzhledem k tomu, Wizards of 1997 nákup pobřeží ze “ Dungeons and Dragons “ z TSR , WotC učinil snahu o zefektivnění neslavně složitý systém pravidel herní do něčeho, co nováček hráče a bosse mistrů můžete dozvědět mnohem snadněji , který vyvrcholil v posledním čtvrtém vydání ruleset , který se skládá z příručky přehrávače , monster manuálu a na Dungeon Master příručce . Tyto pravidlo knihy jsou nezbytné referenční materiál pro tvorbu postavy a nonplayer znaky, které naplní vaše dobrodružství a pro plánování monster setkání a vytvářet náročné dungeony a castles.Things budete potřebovat
“ Dungeons and Dragons “ core ruleset
Gaming skupina
Zobrazit další instrukce dovolená 1

shromáždí hráče v herní skupiny a zjistit, jaký druh dobrodružství , které by si rády hrají — vaše práce může být k ničemu pokud vytvoříte vynikající dobrodružství jen aby zjistil , že vaše pravidelné skupina nemá zájem na jeho nastavení nebo tématu . Představivost jejediným omezením na rozsah svého dobrodružství , takže si můžete vytvořit hru, která se zaměřuje na cokoliv, od základní dungeon crawl za pokladem do pletich bohaté politické vraždy na božské misi zabít zlého boha .

Používání své zájmy jako inspirace budedobrodružství zábavnější psát . Například , pokud máte zájem o římské nebo řecké historie , vaše dobrodružství může odrážet s prvky odvozenými z bitvy Sparťanů “ proti perské říše v Thermopyl nebo námořnictva orientované punských válek mezi Římem a Kartágem .

2

Vyberte si prostředí, ve kterém se místo vašeho dobrodružství . “ Dungeons and Dragons “ nabízí mnoho oficiálních nastavení — Al – Qadim , Forgotten Realms , Gamma World a Ravenloft , abychom jmenovali jenněkteré — a každý má své vlastní motivy a zvláštní pravidla . Zvolte nastavení, které nejlépe odpovídá dobrodružství máte na mysli . Wizards z katalogu výrobků pobřeží má úplný seznam nastavení kampaně a dobrodružství , ale také můžete poradit se svým místním hraní her nebo hobby obchodě na doporučení nastavení kampaně .
3

Rozhodněte o úroveň obtížnosti pro vaše dobrodružství , a to s ohledem na úroveň postav hráč ve své skupině — nenastavíte skupinu na úrovni 3 zlodějů proti monstru na vysoké úrovni, jako je chromatická draka . Uvažujete-li o zkouškách vaše postavy budou čelit , naleznete v příručce monster v “ Dungeons and Dragons “ základních pravidel a zvolte nepřátele , jejichž statistiky nebudou přemoci svou skupinu v bitvě . Také si pamatuji, non – bojové schopnosti svých hráčů při plánování hádanky a pasti — ne vymyslet něco, co by bylo nevyhnutelné kapelou dobrodruhů na úrovni vaší skupiny . Podívejte se do Dungeon Master je vodicí části základních pravidel pro více informací o navrhování těchto funkcí vašeho dobrodružství , nebo zobrazit Wizards of the Coast návrhu a vývoje blogu , kde najdete spoustu informací o tom, co jde do vytvoření hry a zároveň podpořit dobrodružství spisovatelé , aby to jednoduché .
4

plán proneočekávané . Sláva role – hrát hry, jako je “ Dungeons and Dragons “ je, že takové hry se uskuteční ve velké míře v představách svých hráčů . Vzhledem k tomu, svobody to umožňuje hráčům , mohou dobře — ve skutečnosti , může být často — rozhodnout o průběhu akce, kterou nečekal , a na které nejste připraveni . Nicméně ,dobrý Dungeon Master vždy používá její narativní schopnosti , aby své hráče zpátky na trať , aniž by se uchylovat k deus ex Machinae . Použití více narativní témata v příběhu , takže pokud například vaše skupina zabije svého patrona před daný úkol , někteří později akce jim může pomoci dosáhnout stejného cíle , aniž byste museli lžíce na boty dobrodružství .
5

Vytvořte si dobrodružství stojí za vaši hráči . Každý hráč by měl odejít z “ Dungeons and Dragons “ dobrodružství pocit, jako by dosáhl něčeho — a , především , jako by měl dobrý čas . Pokud vaše dobrodružství vidí své hráče zaútočí hrůzostrašný vězení přes několik dlouhých herních sezení , zvažte, co by mohlo býtvhodné odměnu „dát “ své hráče na konci toho všeho , něco, co se potvrdí dobrodružství je důležité v jejich myslích a nadále poskytovat je hmotnost v jejich odhadu poté, co se přesunul do jiných dobrodružství v jiných místech a budoucích časů — snad něco, co oni budou okamžitě začít přemýšlet o použití v budoucích dobrodružství , nebo něco, co naváže svou identitu jejich konečný úkol , jako je jako zvláštní část zařízení . Vázání na konec aktuálního dobrodružství do začínající závitůdalší bude mít své hráče se vrací do hry po zasedání zasedání .

Napsat komentář