Jak si vyrobit Domácí hra Spin Wheel z lepenky

Mnoho deskových her spoléhají na přadleny ovládat pohyb figurek . Domácí přadleny jsou zvláště užitečné, protože vám může obsahovat až osm výsledků , pokud si přejete , a hmotnosti je podle potřeby . Můžete navrhnout domácí přadleny doprovázet hry, které jste vytvořili . Vrtulové kužely jsou vynikající nástroje pro použití v situacích, kdy kostky by mohly být nevhodné nebo těžko bezpečně vyhodit . Můžete vytvořit herní přadleny , které umožňují méně zkušené hráče nebo osoby se zvláštními potřebami , aby účast na hrách, které by jinak mohly být příliš difficult.Things budete potřebovat
Stabilní bílý karton
Nůžky
markerů
pravítko
Sharp šídlo nebo punč
naostřený golfové tužku
Bowl nebo jiný vzor ( volitelné )
Zobrazit další instrukce
1

Vytvořte tvar z kartonu k použití jako spinner . Tento tvar by měl být téměř dokonalé, jak je to možné . Stopové misku na kruhu , nebo použijte pravítko vytvořit přesný trojúhelník , šestiúhelník nebo osmiúhelník . Je důležité, abytvar , aby se přesně konstruovány tak, aby kužel bude správně vyvážený . Cut tvar ven .
2

najít přesný střed tvaru tím, že vyrovná ji na místě tužky . Udělejte si malou značku na spodní části kuželu , takže si můžete najít správný okamžik, kdy je čas , aby se otvor .
3

Použijte střed jako vztažný bod a rozdělit kužel do sekcí vyzařující směrem od středu . Pokud jste se rozhodli , aby se tvar mnohoúhelníku , vaše číselník by měl mít sekci pro každou stranu . Vrtulové kužely jsou vyrobeny z šestiúhelníků může mít šest sekcí , například . Kruhový kužel může mít mezi dvěma a osmi sekcí . Větší počet sekcí budekužel obtížnější číst .
4

Zdobí části kuželu s čísly , barvami nebo jiné označení pro ovládání pohybů hry . Chcete-li všechny možné výsledky mají stejnou pravděpodobnost na dané rotaci , ujistěte se, že každý je zastoupen ve stejném počtu úseků . Můžete zvýšit šance na určitém výsledku zvýšením počtu sekcí, které mají označení , že chcete přednost . Například , pokud máte šestiúhelníkový kužel a chcete favorizují výsledek číslo čtyři , umístětečtyři ve dvou nebo více částí a používat pouze jednu část sebe pro další čísla .
5

použití průvodce značka ukazující centrum rovnováhy , prorazit díru skrz kartonu s šídlem nebo punč . Zatlačte ostrou tužku do otvoru tak,zdobené strana kuželu je lícem nahoru abod je na nezdobené straně .
6

Umístěte tužku místo na pevném a hladkém povrchu , která nebude poškozen tužkou . Roztočte tužku prudce , takže je zkroutí na svém místě . Kdyžtwirling zpomalí , budekužel pád a přijde k odpočinku tak, že jedna část se dotýká stolu . To jevybrán výsledek použít ve hře .

Napsat komentář