Jak se vám porazit Rubikovy kostky

? Rubikova kostka jepopulární hlavolam pro všechny věkové kategorie . To přímo vybízí k dešifrování barvy, aby krychle s odpovídající barvy na každé straně . Řešení kostka je založena na vzorech ; pokud se můžete naučit několik algoritmů , budete moci zapůsobit na své přátele tím, že řešení jakékoliv cube.Things Rubikova budete potřebovat
Rubikova kostka
Zobrazit další instrukce
1

Vyberte si , co barvu, kterou chcete pracovat. Představte si, že pracujete s modrou celém tomto článku . Udělejte si modrý kříž ve středu horní vrstvy . Přilehlé Barvy na každý kus kříže by měla odpovídat barvě v centru této straně kostky ; například ,kus, který jde na modré a červené okraje kříže by měl být modrý na modré straně a červené na červené straně . celým

kříž je kompletní , přesunout čtyři rohy modré na místo , aniž by narušení zbytek kříže s cílem vyřešit vrchní vrstvu . Můžete to udělat tím, že otočí kus kříže , pohybující se za roh na místo , pak se vracet kus kříže na své místo . Po dokončení tohoto kroku , budehorní vrstva je zcela modrá .
2

Kdyžhorní vrstva je zcela modrá , vyřešit střední vrstvu krychle . Otočením spodní vrstvu , aby se T na jedné ze stran kostky . Držte kostku tak, aby tato vrstva čelí přední . Je-lispodní čtverec T patří na levé straně krychle , použijte následující algoritmus přesunout na místo :

Bottom ve směru hodinových ručiček , levá ve směru hodinových ručiček , Dolní proti směru hodinových ručiček , vlevo proti směru hodinových ručiček , Dolní počítadlo směru hodinových ručiček , Front proti směru hodinových ručiček , spodní směru hodinových ručiček , vpředu po směru hodinových ručiček

spodní čtverec T patří na pravé straně krychle použít tento algoritmus jej přesunout na místo : .

spodní proti směru hodinových ručiček , Front proti směru hodinových ručiček , spodní směru hodinových ručiček , vpředu po směru hodinových ručiček , ve směru hodinových ručiček bottom , Left ve směru hodinových ručiček , spodní proti směru hodinových ručiček , vlevo proti směru hodinových ručiček .
3

Otočte kostku nad . Pokud jekříž ve středu , přejděte ke kroku 4. Pokud jeve tvaru písmene L , držte kostku tak, žeL stojí vlevo a proveďte následující algoritmus , aby se kříž : .

Přední ve směru hodinových ručiček , Nahoru . ve směru hodinových ručiček , pravým ve směru hodinových ručiček , Top doleva , pravým proti směru hodinových ručiček , Front proti směru hodinových ručiček

-li se, že je v centru města , proveďte následující algoritmus , abykříž :

Přední směru hodinových ručiček , pravým ve směru hodinových ručiček , Top směru hodinových ručiček , pravým proti směru hodinových ručiček , Top proti směru hodinových ručiček , Front proti směru hodinových ručiček .

Pokud jetečka v centru , proveďte buď algoritmus . To bude tvořit jeden ze dvou dalších tvarů . Proveďte správný algoritmus , aby se kříž .
4

najít dva rohy na vrcholu krychle , které jsou na správném místě . Oni nemusí být správně orientován . Například , v případě, že příčný právě z je bílá , je přípustné, aby se bílý roh na zelené straně kostky a zelené rohu na bílém straně kostky . Důležité je, žeroh by bylo správné, pokud došlo ke změně barvy .
5

držte kostku tak, že dva rohy , které jsou správné, jsou na levé straně krychle . Pokud jsou správné rohy jsou diagonálně k sobě , držte kostku tak, že jeden ze správných rohů je v levém horním rohu krychle . Proveďte následující algoritmus : .

Levá ve směru hodinových ručiček , Front proti směru hodinových ručiček , pravým proti směru hodinových ručiček , ve směru hodinových ručiček Top , Left proti směru hodinových ručiček , Top proti směru hodinových ručiček , pravým ve směru hodinových ručiček , Top směru hodinových ručiček , ve směru hodinových ručiček Top

Opakujte tento krok, pokud je potřeba , dokud se všechny čtyři rohy jsou na správném místě .
6

Prohlédněte si kostku . Pokud máte tři rohy , které musí být překroucen proti směru hodinových ručiček , nebo všechny čtyři rohy jsou nesprávně orientované , nebo dva diagonální rohy musí být správně orientován , proveďte následující algoritmus :

pravým proti směru hodinových ručiček , Top counter směru hodinových ručiček , pravým ve směru hodinových ručiček , Top doleva , pravým proti směru hodinových ručiček , ve směru hodinových ručiček Top , Top směru hodinových ručiček , pravým ve směru hodinových ručiček , ve směru hodinových ručiček Top , Top směru hodinových ručiček .

Tento algoritmus se týká všech tří scénářů uvedených výše. Pokud váš kostka má nějaký orientační vzor jiný než tři již zmíněné , provést tento algoritmus : Právo proti směru hodinových ručiček , Top směru hodinových ručiček , pravým proti směru hodinových ručiček , Top směru hodinových ručiček , vpravo ve směru hodinových ručiček , ve směru hodinových ručiček Top , Top ve směru hodinových ručiček , pravým proti směru hodinových ručiček , Top směru hodinových ručiček , Top směru hodinových ručiček .

Opakujte tyto algorithims , dokud všechny čtyři rohy jsou správně orientovány.
7

Prohlédněte si kostku . Pokud nejsou k dispozici žádné smíšené -up kousky , které jste porazit ho .

Jakékoliv mísí kousky by měly být na straně krychle jste pracovali se . Pokud jste popletl kousky jinde , vraťte se ke kroku 2 .

Pokud máte kousek na spodní centra, které patří na horní města, kousek na horní části , která patří na pravé straně , a kus na pravé straně , které patří na dole uprostřed , proveďte následující algoritmus řešit kostku :

pravým ve směru hodinových ručiček , vpravo ve směru hodinových ručiček , Top směru hodinových ručiček , přední ve směru hodinových ručiček , zpět proti směru hodinových ručiček , doprava ve směru hodinových ručiček , doprava ve směru hodinových ručiček , přední proti směru hodinových ručiček , zpět ve směru hodinových ručiček , ve směru hodinových ručiček Top , Right směru hodinových ručiček , pravým ve směru hodinových ručiček .

Pokud máte kousek na horním centra, které patří na dně , kousek na spodní centra, které patří na pravé straně , a kus na pravé straně , které patří na horní části, proveďte následující algoritmus :

pravým ve směru hodinových ručiček , vpravo ve směru hodinových ručiček , TOP proti směru hodinových ručiček , přední ve směru hodinových ručiček , zpět proti směru hodinových ručiček , vpravo ve směru hodinových ručiček , vpravo ve směru hodinových ručiček , přední počítadlo směru hodinových ručiček , ve směru hodinových ručiček zpět , Top proti směru hodinových ručiček , pravým ve směru hodinových ručiček , pravým ve směru hodinových ručiček .

máte-li jakýkoli jiný vzor , proveďte jeden z následujících algoritmů a přezkoumat krychle . Nyní byste měli mít jeden z modelů popsaných v tomto kroku . Proveďte správný algoritmus porazit kostku .

Napsat komentář