Dynamic Network Autorizace ( DNA )

ověřovací systém Dynamic Network , nebo DNA , jepatentovaný systém společnosti Sony , která byla vytvořena pro jeho Playstation hry platformu . Protokol má dva účely . Jedním z nich je umožnit uživatelům přihlásit do on-line her ; Druhá je , aby se zabránilo softwarového pirátství . Sony zahájila DNAS v prosinci 2001 pro konzoli Playstation 2 . Funguje i na novějších verzích konzole . Online hry

Sony Playstation 2 je schopen se připojit na webové stránky, přes internet , což umožňuje hráč přístup k on-line her . Hry jevit jako jsou spuštěny na místní konzoly i když ve skutečnosti běží na vzdáleném serveru . To umožňuje hráčům z celého světa, hrát hlava k hlavě v multi – player hry . Herní konzole musí mít síťový adaptér . Některé modely mají to jako standardy , zatímco jiní potřebují , aby jim přidal . Další hardwarové požadavky pro hraní online her s Playstation jepaměťová karta . On-line systémy vyžadují paměťovou kartu , protože je to , kde je uložen ověřování dat .
Online přístup

autorizační systém Dynamic Network spojuje jeho přístupová povolení na MAC adresu Playstation . MAC adresa je pevný kódované na síťový adaptér . To znamená, žehráč může jen přihlásit na on-line herní servery z jedné konzole . V nastavení sítě zapisují na paměťovou kartu také hrát roli při ověřování uživatele. To je důvod, proč bez paměťové karty přístup ke hrám není možné . DNAS neníprotokol osobní ověřování. Je to pouze identifikuje Playstation načtením nastavení sítě z paměťové karty přes Internet , i když stránky mohou přidat volitelné ověřování osobní uživatelského účtu v horní části určenými vnitrostátními orgány systému .
Účel

DNAS pomáhá Sony chránit autorská práva svých her ​​. To zabraňuje kopírování a také přihlásí činnost na konzole . Jejím hlavním cílem není poskytnout přístup , ale zabránit tomu, aby prostřednictvím účtu blokování technik . Tyto bloky jsou použity v případě, DNAS zjistí, žekonzole byl změněn nějakým způsobem od oficiálních továrních nastavení . DNAS skenuje konzolu a zkontrolujte, zda cheat zařízení jsou připojena ke konzole .
Ochrana autorských

DNAS se používá nejen pro vzdálený přístup do on-line systému . To je také používáno k ochraně hry zakoupené na DVD . Systém zaznamenává podrobnosti konzole , na kterémhra je nejprve nainstalován , aby se zabránilo nelegálnímu kopírování DVD . Protokol je určen k ochraně duševního vlastnictví , spíše než chránit všechny uživatelské účty .

Napsat komentář