ROE v Wargames

Válečné hry , podle slov Alana Emrich , přednáší na Art Institute v Kalifornii , jsou “ pokusy simulovat minulost nebo budoucí události prostřednictvím kvantifikace a zákony pravděpodobnosti . “ Jako každá jiná hra , je třeba pravidla, která jim pomáhají funkci jako hra , a v případě, že wargaming , pravidla zapojení , jako například jednotky pohyby celé terénu , možnosti útoku , útok a obranné schopnosti , jsou velmi důležité pro její úspěch . Úvahy při navrhování Wargame pravidel

Válečné hry majísadu základních funkcí, z nichž k tomu svou hru -play , včetně mapy oblasti , čítače představují jednotky každého hráče ,sada pravidel, která určuje, jak každý přístroj se může pohybovat a zapojení dalších jednotek , a občas , graf , pokud je hra nepoužívá život bodový systém . Příklad pravidel angažovanosti v Wargames by mohla být přijata z šachů — , kde každý kus má pravidlo stanoví, jak a kde se může pohybovat na palubě. Také některé kusy jsou povoleny pouze zapojit další kus určitým způsobem , jako pěšáci proti kousky šikmo proti nim .
Mapa oblasti

Efektivní využití mapě může zvýšit možnosti zapojení, jako mapy často obsahují efekty, které umožňují více úspěšných a škodlivých útoků — jako jsou vyvýšené místo pro dalekonosné útoky a lesních oblastí určených k ochraně . Tvar mapy je také důležité pro jednotku pohybu a útoku /obranného plánování . V podstatě ,mapa má reprezentovat realistický terén , jako je například neumožňuje jednotky procházet pevnými předměty.
Typů jednotek

Čítače mohou představovat jednotky rozdílné pevnosti a schopnosti , nebo mohou mít podobné vlastnosti , ale místo toho použít náhodné systém , jako je pravděpodobnost grafu . V každém případě , silné a rychlé jednotky jsou velmi užitečné v čele bitvy , ale může být jen zřídka zanechán starat se pro sebe — jsou účinnější a zároveň chráněny v rámci armády.
Jednotka Movement Across mapě

pohyb pultem a útok /možnosti obhajoby může záviset na tom, co typ jednotky je . Pozemní, letecké a námořní jednotky jsou nejčastěji ve válečných hrách , a postupujte podle realistických zákonů . Pozemní a námořní jednotky , například, nemůže napadnout vzdušné jednotky , pokud se specializují na potírání těchto jednotek. Letecké jednotky ignorovat všechny terény (zem) účinky. Pouze mořské jednotky jsou schopni se orientovat hlubokou vodu .
Brnění a rozsah

Jednotky mohou být lehce nebo těžce obrněné — bývalý by mít větší mobilitu neždruhý , ale také pravděpodobně mít menší útok a obranné schopnosti. Rozsah je také důležité — jednotky, které lze jen útok na short-range často více škody než dalekonosné jednotek, ale , samozřejmě, musí procházet mapy oblasti za účelem útoku.

Napsat komentář