Jak vytvořit Xbox Video hry

Xbox 360 je jedním z malé hrstky herních konzolí , které dominují moderní herní svět , a jejich hry jsou považovány za jedny z nejlepších příkladů virtuální zábavy které kdy byly vyrobeny . Chcete-li vytvořit tyto hry , týmy odborníků v oblasti programování, zvukové inženýrství, grafický design a animace práce nonstop pro měsíce (nebo déle ) plnit vizi uměleckého ředitele . Pračce Není to nemožné , aby vytvořit si vlastní Xbox video hry , je to jen velmi těžké ; Naštěstí existují programy a obce určené speciálně na pomoc you.Things budete potřebovat
Kit C # Express Developer Šachový klub členství v XNA Game Studio Express
XNA Framework
XNA Stvořitele
Zobrazit další pokyny
softwaru
1

Stáhnout a nainstalujte soupravu pro C # Express vývojáře a XNA Game Studio Express .

Jsou oba postavené na standardním C ++ programovací jazyk , a jsou pouze programy, k dispozici non- průmyslu civilisty , které jsou schopny vytvořit hru pro Xbox .
2

stažení a instalace rámec XNA . To vám umožní testovat a odstraňovat své hry v průběhu procesu tvorby.
3

Otestujte se oba programy důkladně před zahájením procesu tvorby hry , zejména schopnost programů uložit svou práci .
Programování hru
4

Kódfyzikální engine pro hru se softwarem C # Express . Fyzikální engine určuje, jak vaše postavy budou existovat ve virtuálním vesmíru , a to, co zákony budou následovat ; gravitace , setrvačnost a všichni ostatní jsou až do svého výkladu .

Pokud nejste obeznámeni s C ++ programovací jazyk , vzdělávat sami na něm důkladně on-line výukových programů avíce tradiční , jak – rezervovat .

5

Build modely pro své postavy a objekty. Jedná se o bezbarvý, nevýrazné 3D virtuální výřezy svých hrdinů a padouchů (a žádné jiné znaky ), které budete později použít k naplnění hru.

To je také čas k vytvoření modelů pro objekty žánru specifické , jako zbraně pro first-person střílečky , nebomeč svůj third-person akční hrdina bude vládnout .
6

Texture vaše postavy a objekty buď součástí XNA tvarování materiálu, nebo své vlastní umění. Strávit nějaký vážný čas na tuto část , protože vizuální prvky hry více často než ne zlomit, nebo reakce hráčovu ke hře jako celku.
7

Oživte své postavy a předměty v závislosti na jejich funkce v rámci herního prostředí .

Zvažtenejrealističtější přístup k animaci možné pro maximální věrohodnosti ve vaší hře. Napříkladvybíjení zbraní třást ,nabíjení čtyřnohý zvíře často snižuje jeho hlavu, když chystá udeřit , apohled z lidské oko má tendenci bob a kličkovat při chůzi.
8

Build různé úrovně hry. To zahrnuje pozadí scenérie, interaktivní popředí scenérie ( jako jsou stromy , voda, horniny , dveře, okna a podobně ), a případné dopady na životní prostředí , jako je mlha , zataženo, déšť, sníh a tak dále.

Again ,realističtější programovací ,lepšíodezva od svých hráčích , je pravděpodobné, že bude . Podívejte se, jak voda nebo větve stromů pohybovat v reálném čase , zatímco animace je získat co nejlepší efekt.
Estetika , zvuku a finalizace
9

Vytvořit nebo máteumělec Vytvoříme pro Vás vizuální uměleckou své hry ; vše vizuální ve hře musí být navržena umělcem , včetně každého jednotlivého znaku , zbraně , vozidla, nepřítele , pozadí, popředí , krabice a barel .

Jakmile budete mít své umění , aplikovat ji navhodné oblasti v programování vytvořit vzhled hry.
10

Najít nebo nahrávat zvukové efekty pro každý aspekt vaší hry , a nezapomeňte nic. Na každém kroku , zamykání, zbraň pouzdro , nepřítel křik a elektronické pípání , musí mít svůj vlastní hlas , které jste poskytli .

Používejte vysoce kvalitní zvukové efekty pro hru , jako ty nekvalitní bude odvádět přehrávač od jejich ponoření do hry.
11

Sloučit XNA Stvořitele Club. Budete mít možnost nahrát svou hru na své webové stránky , které mají být testovány z ostatních členů komunity pro hratelnost a případné odposlouchávání problémy. Občas , domácí hry , jako je ta vaše jsou vybráni, aby vystupoval v big- time heren , jako je E3 a Game Informer Magazine.

Napsat komentář