Jak nastavit větrný útok na šachy

větrný útok jesérie tahů , ve kterémhráč je schopen způsobit velkou škodu na své soupeře přes uvedení ho na uzdě , a pak zjistil, kontrola , následuje další kontrola . To vyžaduje, aby alespoň dva kusy do práce. Král je nucen pohybovat tam a zpět mezi dvěma zranitelné situaci , cožútočník způsobit ztrátu po ztrátě . Neexistuje žádný jistý způsob, jak oheň nastavit větrný mlýn útoku , nebo by mohlo dojít častěji ; to jevelmi vzácná událost v turnaji šachu . Tam jsou některé klíčové prvky , však , že musí být k dispozici. 13 – rok-starý Bobby Fischer používal to – spolu s ohromující královny oběti – v roce 1956 porazit Donald Byrne , který byl dvakrát v jeho věku , v čem byl později nazvánvěci, které “ Hra století . “ ‚ ll Potřebujete
šachy
soupeř
Zobrazit další instrukce
Zjistil Zkontrolujte
1 Bobby Fischer nebyl o moc starší než tento chlapec , když porazil 26-rok – stará Donald Byrne pomocí větrný mlýn útok .

Windmill útoky často začínají s řadou vynucených tahů , tlačí krále do pozice , ze které se může pohybovat na jediný čtverec , a na které je náchylné k objevili kontrole . Objeven Kontrola se stane, když z jednoho kusu , tzv. maskovací kus , blokuje útok druhého kusu , tzv. maskovaný kus , stejné barvy na soupeřově ' s králem . Pokudrytíř je na náměstí vedle krále blokování biskupa , který by mohl ohrozit krále , arytíř se pohybuje , presto ! Objeven kontrola . Pokudmaskování kus je v pozici, aby se na ně další kousek , to jeobjevil, zkontrolujte všechnysilnější
2 Klíče na větrný mlýn : .Maskovací kus musí zaútočit akrál musí být nuceni k návratu do své původní náměstí .

sílu objevil kontroly spočívá v tom , žeútočník má mnoho možností pro maskování kusu . Například , to může být používáno , aby se materiál (obránce ' s kousky ) , které by za normálních okolností být chráněny , protožebránící hráč je nucen přesunout krále nebo blok . Ona může ' t použít pohyb vzít maskovací kus , ale musí vypořádat s kontrolou .
3. V větrný mlýn útoku , dva kusy dohromady donutit krále opakovat pohyby , zatímco jeden z kousků pokračuje rampage .

Po nutí krále se pohybovat a dělat nějaké škody ,maskovací kus přesune zpět na stejném náměstí , ze kterého původně blokoval útok . Maskování kus musí být rovněž útok na krále znovu . Například , v případě, že bílý král se na f1 vedle bílé věž na e1 , a za bílých pěšců na G2 a H2 ,jezdec je na f2 blokování útočící černého střelce na E3 . Pokudrytíř se pohybuje ,král je pod útokem a je třeba přejít na H1 ( viz zdroje 2 pro vysvětlení číslování šachovnici ) .
4větrný útok Nemá ' t záruční mat , ale to může vám blíž .

Posledním krokem je přesunutí maskovací kus zpět na původní pole, z něhož začal útok . To nutí soupeř ' s králem zpět k němu ' s Original náměstí , acelá sekvence může opakovat , skrycí díl opět konat co největší zmatek , jak to chce .

Napsat komentář