Argumenty , že videohry propagují násilí

Jeden prastarý argumentem je, zda videohry a jiné formy médií způsobují mladých lidí nebo nejednat v násilné způsoby . Ve skutečnosti , tam jsou velmi přesvědčivé argumenty , které by naznačovaly , že videohry s násilným obsahem ve skutečnosti způsobí, že hráči jednat ve více agresivní chování . Fyzická a duševní účinky

Podle studie Sandra L. Calvert a Siu – Lan Tan s názvem “ Dopad virtuální reality na fyziologické vzrušení mladých dospělých “ a agresivních myšlenek : Interakce oproti pozorování , “ lidé, kteří hrát videohry s násilným obsahem může zažít vyšší úrovně nepřátelských pocitů a agresivních myšlenek po hraní těchto druhů her . Kromě toho , že byly hlášeny mít vyšší tepovou frekvenci než ti, kteří nehrají hry násilného charakteru . Tyto faktory mohou účinně řídit osoba, do rozzlobený stavu , a jasněnepřátelství a agrese může vyústit v násilné chování .
Agrese je příčinou chování

Kroměpřímé účinky hraní násilné videohry ,studie Karen E. Dill , Ph.D. a Craig A. Anderson , Ph.D. , zjistili, že jedinci , kteří hráli násilné videohry na střední škole a na střední škole často měl problémy v jejich vysokoškolských kariéru tím, že se špatné známky . Tyto problémy jsou jistězdrojem frustrace pro mnoho studentů . Pocit frustrovaný a naštvaný sám se sebou může způsobit agresivní chování .

Léčba jiných

násilné videohry mohou mít vliv na sebe fyzicky a psychicky , ale mohou také ovlivňují to, jakjedinec zachází jiným lidem . Například , v případě, že je mladík , a někdo omylem šlápne na jeho špičce , se může zvolit reagovat agresivním způsobem . Studie Karen E. Dill a Craig A. Anderson navrhl, že tyto videohry učí agresi jako správný způsob řešení konfliktů a problémových situací .
Trestání

v jiné studii Karen E. Dill Ph.D. a Craig A. Anderson , Ph.D. , vědci zjistili, že hráči násilné videohry , Wolfenstein 3D , reagoval na soupeřů jinak, než hráči na nenásilného videohry , Met . Vysokoškoláci bylipředmětem studie . Ti, hrát násilné videohry by potrestat soupeře na delší dobu , čímž se ukazuje, že násilné videohry dát mládeži prostor, kde brutální a trvalý fyzický trest je přijatelný .

Napsat komentář