Pokyny pro hraní Parker Brothers Game Clue Jr.

Vytvořeno pro děti ve věku od pěti do sedmi let a chtěl být používán dvěma až čtyřmi hráči v každé hře , “ Clue Jr. “ byl vyvinut firmou Parker Brothers v roce 1994 jako alternativa k jeho široce populární dospělý desková hra “ záchytný bod . “ v “ Stopa Jr. , “ cestováním jejich vlivní přes velké panské sídlo , hráči objevit stopy a naučit se používat proces eliminace , aby bylo možné vyřešit záhadu chybějících dětí a pet.Things jste ‚ ll Potřebujete
Clue Jr. hru případ
4 herní karty Stránka 4 stěhováky
Detective poznámkový blok
tužka pro každého hráče
Zobrazit další instrukce
Nastavení

1

Otevřete hru případ posunutím žlutou západku na případu otevřené .
2

Ujistěte se, žemodrá stopa , zjevuje dveře jsou zavřené .
Sims 3

Umístěte čtyři herní karty ve věci v libovolném pořadí . Horní tajemství budeaktivní karta pro aktuální hru .
4

poskytnout každému dítěti list z detektivní poznámkový blok a tužku používat , a mají hráči vybrat herní mover .

5

Místo každý hybatelem v „Start“ prostor, který odpovídá barvě navrhovatele .
hraní hry
6

Začněte každý zase tím, že točí číslo kužel a pohybující se hybatelem hráč je stejný počet mezer , v každém směru , jako číslospinner přistane na . Pokud spinner přistane na lupy ,hráč může táhnout na kterékoli klíčové dírky na palubě není obsazena jiným hráčem .
7

Vyplňte svůj obrat o provedení nezbytných opatření . Pokudhráč přistane na tajnou chodbu Schodiště , musí se pohybovat skrz tajnou chodbou a vyjít na druhém konci . Pokud hráč přistane na koberci mimo pokoji , můžete si položila mover vklíčové dírky a otevřete dveře .
8

Otevřené různé pokoje přistání na koberečku prostorech a umístěním mover v dírce vidět , co je uvnitř každého pokoje .
9

Zaškrtněte pokoje otevřít a děti nebo domácí zvířata , které vidíte v místnosti na vaší detektivní poznámkový blok , jak budete cestovat přes zámku .
10

Zůstaňte v dírce do dalšího kola. Když je řada na vás znovu , odeberte mover z klíčové dírky , pozemek na koberec a pak se točit . Nespoléhejte na koberec prostor jako součást vesmírného pohybu .
Vyřešení záhady
11

Použijte svůj obrat oznamuje, že chcete vyřešit záhadu , když máte vyškrtnut vše , ale jedno dítě , jedno zvířátko a jeden pokoj ve vašem detektiv poznámkovým blokem .
12

deklarovat , které dítě si myslíte, že se skrývá v které místnosti a se kterým mazlíčka .
13

Posuňte dveře modré zjevuje otevřít a zkontrolovat váš odhad . Ujistěte se, že se skrýt odpověď od ostatních hráčů .
14

Nechte ostatní hráči vědět, jestli jsi měl pravdu , nebo pokud jste se mýlili . Pokud máte pravdu , můžete vyhrát . Pokud jste špatně , ostatní hráči mohou pokračovat ve hře , dokud někdo správně řeší záhadu .

Napsat komentář