Nerf Dart Tag hry

Spíše než tagů hráči po ruce, a quot ; Tag & quot ; Hráči mohou okořenit hru , že se zapojí do Nerf Dart Tag . I když na sobě vestu a & quot; Vision Gear & quot; chránit své oči , hráči nosit& quot; Blaster & quot; Hračka pojme až 10 & quot; taggeru Micro Darts & quot ; a spusťte šipky na oponenty. Účastníci ve věku 8 a nahoru můžete dát jiný nádech & quot; Tag & quot ; tím, že hraje různé one-on -one a tým Nerf Dart Tag her. Tělo únosce

na sobě vestu dozadu , jeden & quot; tělo únosce & quot; Sleduje & quot; oběti & quot ; V tomto týmu šipka tag hry. Non & quot; Snatchers & quot; mají 15 sekund běžet & quot; Snatcher & quot ; před & quot ; únosce & quot; je pro ně. Když non & quot; Snatchers & quot; označte & quot; únosce , & quot; & quot ; únosce & quot; počítá nahlas po dobu 15 sekund a zůstane zmrazené pro tuto dobu . Pokud & quot ; únosce & quot; Tagy non & quot; Snatchers , & quot; non & quot; Snatchers & quot; stát a quot;Poškozený & quot; a jako & quot; Snatcher , a quot ; obracejí vesty zpět do procesu a zmrazit po dobu 15 sekund , když označil . Poslední non & quot; Poškozený & quot; Zbývající hráč stane & quot;Super tělo únosce & quot; a začne honit všechny ostatní hráče
Capture the Flag

V tomto dart tag verzi & quot; . Capture the Flag , & quot; Tyto dva týmy se snaží ukrást vlajku opozice a jeho uvedení do své domovské základny. Hra začíná poté, co každý tým nastaví příznak na svou domovskou základnu . Tagged hráči – ať už drží vlajku , nebo ne – musíte zastavit a vrátit se do své domovské základny , obnovení přehrávání po počítání nahlas po dobu 20 sekund . Jestližehráč upustí vlajku opozice k zemi , můžeopozice pokusit vrácení vlajku na svou domovskou základnu . První tým , aby vlajku opozice na svou domovskou základnu vyhrává.
Nečestné

vestu , ale ne u sebe zbraň , jeden hráč slouží jako & quot ,Králík & quot; v této šipkami tag hry a má jednu minutu běžet a skrývat před ostatní hráči se na její pokračování . Pokud hráči tag & quot;Rabbit & quot; jednou – nebo nicméně mnoho tagy hráči dohodnou , & quot; The Rabbit & quot; zamrzne ; V tomto okamžiku , všichni hráči zmrazit a & quot; The Rabbit & quot; spínače místa s jakýmkoliv hráčem svého výběru. Hra pokračuje s novým a quot; . Králík & quot;
Double Duty

Hráči předpětí své zbraně a začít tuto one- on-one hra zády k sobě . Po procházce deset kroků a počítá každý krok nahlas , hráči otočit. Stál na místě , hráči zahájí své šipky na sebe . Poté, co hráči nezanechali šipky tagy , hráč přistání nejvíce tagy na své soupeře vyhrává.

Imobilizér

V této one- on-one šipka tag hru , hráče se snaží udržet používání obou paží během bitvy . Po předběžném zatížení zbraně , hráči mají za cíl šipky na přední rameno barevných oblastech jejich oponenta . Pokud hráči přistát šipku v cílové oblasti jejich oponenta ,soupeř ztratí užívání tohoto ruku a mohou používat pouze svou druhou paži načíst nebo spustit svou zbraň. Hráč znehybnění obou oponenta vítězství zbraní
Shield Breaker

& quot; .Mark & quot; závisí na jeho štíty , aby ho chránila v této týmové šipka tag hry. Jeden hráč z každého týmu na sobě vestu dozadu a slouží jako & quot; ochranné známky, & quot; zatímco jeho spoluhráči působí jako štíty , přičemž štítky určené pro něj. Zatímco štíty může trvat několik tagů pro & quot; ochranné známky, & quot; musí zmrazit a počítat 15 sekund nahlas před dalším pohybu . Hra končí, pokud si quot;Mark & quot; dostane hit s jedním štítkem .
Skill Shot

Hráči se snaží bodování nejvyšší počet bodů v této one- on-one šipka tag hry. Po předběžném zatížení zbraně , hráči mají za cíl šipky na očíslovaných oblastí na jejich oponenta vesty. Pokud hráči přistát tečky v non- číslované oblastech jsou šipky zůstanou na jejich soupeře a počítat jako nulové body. Hráči se mohou znovu použít šipky , které nejsou přistát na vestách . Hra končí, když hráči vykládky všech šipek na jejich oponenta vesty. Hráč bodování nejvíce bodů, vyhrává .

Napsat komentář