Posilovna Hry pro mateřské školky

Gym jedůležitou součástí školy a amp ; # 039 ; s osnovy , pro děti všech věkových kategorií . Gym Class rozvíjí motoriku , pomáhá dětem získat dobrý sport , zajišťuje odbyt pro zadržované energie a poskytuje dětem s výkonem , který je nezbytný pro zdravý životní styl . Zapojit školka – věku dětí v zábavných her , které si je nadšený tělesné výchovy a zároveň jim poskytuje tyto výhody . Go Home , Kuřata

V této hře , student dobrovolníků bude & quot; ! IT & quot; nebofarmář. Stojí uprostřed místnosti , zatímco zbývající studenti stojí proti zdi , za předpokladu, že role kuřat . Po vyslechnutífarmář křičet , a quot; Běž domů , kuřata a quot ! ; kuřata přesunout ze svého místa a zkuste spustit na stěnu , které je proti nim . Jak běhají ,zemědělec se snaží chytit co nejvíce kuřat , jak jen může tím, že značkování . Ti, kuřata , která jsou chyceni se stalfarmář & # 039 ; kách spojenci . Hra se hraje opět s kuřaty , který jej podal bezpečně ke zdi pokusu o spuštění zpět na protější stěně bezpečně , s výjimkouúkolem se stává obtížnější , protože tam je více změn přistižení zemědělcem nebo jeden z jejích spojenci . Hra pokračuje tímto způsobem, dokud je tam jeden kuřecí zbývající .
Tvar Hop

Posílit rozeznávání tvarů a současně podporovat fyzickou kondici v tomto spin-off škatule, hejbejte se . Na zemi , vytvořit několik různých tvarů s lepicí nebo maskovací páskou :čtverečních ,kruh,srdce aobdélník . Ujistěte se , že tvary dostatečně velká, aby držet několik dětí . Uspořádat tvary tak, aby byly v kruhové formaci , a ujistěte se, že je vymočené prostor mezi dvěma tvary . Při přehrávání hudby , děti projít tvarů , občas se nechal z tvaru , jak chodí přes neplatného prostoru. Když zastavíte hudbu , děti, které jsou stojí v neplatného prostoru posedět . Pokračovat ve hře tímto způsobem, dokud je tam jeden dítě zůstane stát .

Red Rover

Mateřská škola děti budou bavit hrát tuto tradiční hru. Rozdělte třídu do dvou týmů . Mají týmy stojí na opačných stranách místnosti od sebe . Členové týmu se držet za ruce , které tvoří linii . Mají losování určit , který tým začíná hru. První tým láká člena z druhého týmu, křičela , & quot; Rudovlásko , červená rover , pošlete Johnny přímo nad & quot ! ; Johnny by pustil ze svých členů týmu & amp; # 039 ; ruce a běží směrem k družstvu soupeře a snažil se prorazit linii . Pokud úspěšně proráží lince , on si vybere člena družstva soupeře , aby se stalčlenem jeho domácí tým . Pokud nemá prolomit linii , stává sečlenem družstva soupeře . Tým získat všichni hráči , vyhrává hru .

Napsat komentář