Fyzika Osvětlení pódia

Pokud jde o osvětlení pódia , různé teorie fyziky vstupují do hry . Profesionální zaměří na teorii odrazu , úhel dopadu a interakce světla s různými povrchy. Na jejich základěprofesionální pokusí se posoudit, jakjevištní osvětlení paprsek bude chovat, když je povoleno létat . Dnes, osvětlení pódia se provádí poté, co vzal v úvahu různé povrchy , jako jsou obklady stěn z PVC , plexiskla sokly , skla, dřeva a laků a látkových povrchů . Získání osvětlení pódia právo může být těžkopádný , pokud fyzika osvětlení pódia se nebere v úvahu . Světlo rozptylující materiál

povrch pokryt materiálem, světlo rozptylující , jako je plsť, vrhá světlo v různých směrech vzhledem k jeho hrbolaté povahy . Vzhledem k tomu, povrch není zrnitý jako velur nebo semiš , to rozptylující materiál dává podobný účinek na diváky ze všech úhlů . Světlo se odráží od hrbolaté strany povrchu a jde rovnou do očí . Toto se nazývá jako difúzní odraz . Vzhledem k tomu, že světlo ping kolem apovrch střílí světlo, v různých úhlech , diváci se docela i pohled na povrchu . Proto světlo rozptylující materiály jsou vždy přednostní osvětlení pódia profesionály .
Lesklým povrchem

Reflexní povaha vysokého lesku nebo lesklé povrchy, jako jsou textilie na bázi PVC , je poměrně vysoká . Vzhledem k tomu, tyto povrchy jsou ploché a méně nerovný , je zde menší rozptyl světla . Nicméně , že difuzní barvy a produkují zrcadlový odraz . Každý foton , který dopadne na lesklý povrch je ping off přímo , v závislosti na jeho zdroji původu , produkovat dojem, stejně jako tvar okna reflexe .
Úhel dopadu a odrazu

Co dělá lesklé povrchy méně rozptylující ? Odpověď se týká pojmu úhlu dopadu – úhel mezi , kde světelný zdroj stávky a povrch normální . 30 -stupňový úhel osvětlení skáče zpět na druhou stranu kolmice k povrchu , v případě, že je také na 30 stupňů . To je užitečné při vytváření zrcadlových efektů při tom osvětlení pódia .

Osvětlení Pozice a úhly

Zaměření na chování světla , jakmile se uvolní . Jaký je rozdíl mezi zrcadlového a difuzního odrazu , pochopit úhel dopadu , osvětlení pozic a míchání barev příslušenství a zkuste použít tyto znalosti , zatímco se snaží rozhodnout, osvětlení pozic a úhlů . Dále nabízímeset výrobní návrhy in- starosti navrhování tím, že zdůrazňují , že je důležité používat správné nastavení materiálu, který může odrážet světlo správně diváky.

Napsat komentář