Magic the Gathering karet Pravidla hry

Magic the Gathering jepopulární strategie karetní hra první vynalezl Richard Garfield jako studie v matematické pravděpodobnosti . Wizards of the Coast ,společnost, která vlastní karetní hru , užitky ze hry masivní popularity přes 1990 , rozvoj systémů turnajích a udržování hobby prodejen v podnikání po celé zemi . Pravidla pro hru může trvat i několik her se dostat na kloub , ale základy jsou poměrně snadno zvládnout . Materiály potřebné k přehrávání

Každý hráč Magic Shromáždění bude potřebovat balíček magických karet (tzv.knihovna ), složený hráč nejméně 60 jednotlivých karet . Hráč bude také potřebovat nějakou formu čítače ke sledování svého života celkem v průběhu hry . To může být barevné korálky , specificky vytvořené “ počítadlo životnosti “ nebo jednoduše tužku a papír . Každý hráč začíná hru s 20 života
Předmět hře

hráč může vyhrát hru Magic: The Gathering v jednom ze dvou způsobů : . Sníženíoponenta život všech na nulu nebo nosit soupeře dolů , dokud nemá žádné karty vlevo čerpat z jeho knihovny . Hráč vykoná úkol zeslabení život daleko od svého soupeře pomocí svého balíčku povolat bytosti a kouzla k boji jeho jménem .

Komponenty Základní Magie palubě

Pět barev existují v MagicuGathering : bílá , zelená, modrá , červená a černá . Každá z těchto barev představuje jiný styl magie a má kouzla , pozemky ( pro generování kouzlení moc ) a bytosti s ním spojené a jedinečné silné a slabé stránky . Většina balíčků pro kouzla jsou vyrobena s použitím dvou barev . Základní dvoubarevná Magic the Gathering paluba , bílý a zelený , bude vypadat nějak takto : 12 Lesy a 12 Plains ( pozemní ) , 10 bílé bytosti , 10 zelených stvoření asměs 16 bílá /zelená kouzla
<. br >
karty omezení

Hráči jsou omezeny , pokud jde o to, kolik z každého jmenovaného karty můžeKouzelná paluby mají . Obecně platí, želimit čtyř kopií jakéhokoliv tvora , kouzlo nebo artefaktu mohou být začleněny do paluby , i když žádné omezení existuje , kolik půdymůže hráč použít . Unikátní nebo “ legendární “ karty existují v MagicuGathering a jsou označeny jako takové jsou uváděny na hrací karty . Je povoleno pouze na kouzla palubě jedna z těchto karet ( jeden z každého legendární karty ) .

Nápad je postavit Magic balíček obsahující karty nedílnou součástí hráčova vítěznou strategii v množství po čtyřech , zatímco včetně karet, které mohou být hodit pouze v určitých herních situací v množství jedné nebo dvou . To řídí pravděpodobnost získání užitečných karet vyšší a situační karty nižší .
Turn Struktura

Hra je rozdělena do zatáček , v nichžhráč pokouší se kouzlit a přivolat bytosti ze svého kouzla palubě s cílem zničit svého protivníka . Hráč začíná hru tím, že kreslí sedm karet ze svého balíčku . Pokud není půda ( nezbytné pro kouzlení a vyvolávání bytostí ) je vypracován na tomto prvním tahu z paluby ,hráč ukáže svou předat svému soupeři , Shuffle a kreslit znovu .

Řada začíná tím, že kreslí jeden karta z vlastní knihovny přehrávače , a pak hrát zemi (např. prostý nebo les ) karty . Pouze jedna země karta může být hrána na hráče otočení . Dalšíhráč může použít tuto zemi , který generuje jednu manu jeho příslušné barvy ( Plain je bílá , a les je zelený ), sesílat kouzla /povolat bytosti z ruky . Každá karta v MagicuGathering bude mít licí náklady na jeho pravém horním rohu . To bude uvádět barvu many a množství potřebné umístit ji do hry . Některé bytosti a kouzla se hrál velmi rychle , zatímco silnější kouzla /bytosti , aby se několik střídají vybudovat potřebnou manu na seslání . Jakmilepůda byla použita pro jeho many na kouzlo nebo přivolat bytost do hry , nemůže být znovu použit až do hráčova příštího tahu .
Útok protivníka
klipart

obecně platí, že stvoření magiiGathering je řekl, aby měl “ předvolání nemoc „, v tom, žebytost nemůže útočit soupeře,turn je přinesl do hry . K útoku soupeře ,hráč “ kohoutky “ jeho stvoření otočením do strany uvéstútok je v plném proudu . Jeho soupeř používá své vlastní bytosti ve hře ve snaze blokovat útok . Každá bytost bude mít sílu a houževnatost hodnotu v pravém dolním rohu své karty označující , kolik škody to pro a jak poškodit to může trvat .

Pokud soupeř má hráč má tvory k dispozici blokovat útok , tvory řešit poškození navzájem . Pokudcelková škoda zabýval splňuje nebo překračuje hodnotu houževnatosti tvor , to je odstraněn ze hry a se umístil v hromádku jen “ hřbitov „. Pokudmá soupeř ve hře blokovat žádné bytosti ,škoda je řešena přímo k němu ( odečtením od jeho 20 životů ) . Bytost může útočit pouze jednou za kolo.

Napsat komentář