Jak vytvořit TREMERE pro Vampire: The Masquerade

Tremere jsou pravděpodobněnejtěžší klan hrát v každém “ Vampire: The Masquerade . “ S byrokracií , která dělá Washington, DC, vypadají jednoduše ,hráč musí pochopit , že vstupy a výstupy z tohoto klanu lépe než jakýkoli jiný . To rozhodně nenínejlepší klan pro první -time player. Nicméně , Tremere jsou také pravděpodobněnejmocnější ze všech klanů , s krví magie mají k dispozici . Tremere jsou , v závislosti na historii hry , starověké sekty mágů, kteří hledali věčný život, a tak se přihlásily v upíry . Se zadním příběhem jako to , co by se mohlo pokazit ? To, co budete potřebovat
Notecards
tužka
postavy
hráčů příručka
“ Ars Magica “ role -playing game
Pozemky 10 – sided kostka
TREMERE klanu knihy
Zobrazit další instrukce dovolená 1

Promluvte si s vypravěčem , aby zjistili , do jaké míry se bude držet informace o pozadí vytvořené “ Upír “ a “ Ars Magica . “ Mark Rein – Hagen , jeden z hlavních autorů “ Upír “ herní systém , první napsal “ Ars Magica , „hra odehrává ve středověku o magické skupiny s názvem Tremere . Když bílá Wold vydání “ Vampire: The Masquerade “ . Hodně Rein -Hagen původní “ Ars Magica “ pozadí byla začleněna do klanu
2

Přečtěte si důkladně knihy . Vzhledem k tomu,Tremere jsou tak důkladně, založený na byrokracii a loajalitu ke klanu , je důležité, abyhráč pochopit pravidla a předpisy klanu dobře tak, žepostava není náhodou v rozporu s nimi .
3

Vytvořit zajímavý backstory . V každém role -playing gamepodstatou charakteru je v jeho historii . Co se z něj staneupír ? Na rozdíl od jiných klanů , většina Tremere sloužit jako lidské pomocníci v klanu před tím, než se objímal , takpozadí zahrnující náhodný akt vedoucí k charakteru stáváupír není pravděpodobné, že se do práce.
4

Prostudujte systém magie a diskutovat, co magie můžete mít s vaší ST . Protože existuje mnoho cest magie , že Tremere mohou studovat , oni jsou více zkušeností bod těžký než ostatní klany . Chcete-li opravdu hvězdné TREMERE , budete potřebovat mnohem více zkušeností , než kdybyste byliklan , který má k dispozici pouze na ně tři disciplíny .
5

Soustřeďte se na své duševní schopnosti . Většina disciplín – zvláštní schopností – na Tremere jsou založeny na duševní vlastnosti . V LARP to znamená, že Tremere musí být duševní primární , a stůl , který znamená, že duševní statistiky by měla být lepší než fyzické nebo sociální statistiky .

Napsat komentář