Hry & Aktivity pro kluky 10 let

Kluci mohou být hlučné a aktivní, zvláště když se shromáždili ve velkých skupinách . Vzhledem k tomu,správná činnost , ale mohou mít také mnoho dobrých , čisté zábavy . Jeden způsob, jak využít velké množství energie chlapec je , aby si je ven a zapojit do her, které udržují je aktivní. Hry, které také pomáhají učit trochu nabízejí ještě větší bonus. Jedna činnost, která splňuje všechna tato kritéria , je balónek vodní klání . Organizování hru

balónek vodní klání funguje nejlépe s nejméně čtyřmi kluky organizovaných do dvou týmů , a alespoň jednu dospělou osobu dohlížet a obřady . Každý chlapec bude muset na kole přilbu a kolo ( nebo členové jednoho týmu mohou sdílet na kole ) . Hra by měla být hrána ve velké, ploché, otevřené plochy , jako pole. Hráči budou muset balónky a přístup k tlakem vodního zdroje , jako jsou hadice nebo baterie , které jim umožní plnit balónky s vodou.
Klipart pozadí a pravidla

tato hra , jeden chlapec z každého týmu buderytíř a všichni ostatní členové týmu budou jeho panoši . Dospělý vedoucí učí hru chtít využít této příležitosti a vysvětlit chlapci , jak ve středověku , panoši byli rytíři ve výcviku , který se naučil od a pomáhali , plně vyškolených rytíři . Pak se vysvětlit, jak středověcí rytíři byli vysoce kvalifikovaní vojáci, kteří sloužili chráněné a zvláštní soudy, s odkazem na krále a veškeré půdy, kterou kontrolovány. Popište, jak rytíři z různých soudů by někdy soutěžit v rytířské turnaje . V těchto turnajích , rytíři na koních by běžel k sobě , z nichž každý nese kopí s názvemkopí . Každý rytíř se pokusí zasáhnout druhý s jeho kopí. V balónu voda klání se nepřátelské rytíři se snaží dělat totéž. V tomto případě budou rytíři se jezdí na kolech , a snaží se zasáhnout jeden druhého s vodními balónky .
Hře

určený rytíř pro každý tým namontuje na kole . Nepřátelské rytíři začne na opačných stranách hřiště . Squires bude mít na starosti plnění vodní balónky . Během přehrávání , panoši musí zůstat v rámci přiděleného týmu shromažďovací oblasti. Každý rytíř začne s jedním balónem vody. V určeném signálem, rytíři jet k sobě a snaží se zasáhnout jeden druhého svými balónky , bez zastavení kola . Jakmilerytíř dosáhl na druhou stranu pole a pustil balón, musí se otočit a vrátit se do svých panošů dostávat další bublinu . Porytíř hodil pět balóny , měl by se vymění s jedním z panošů . Hra končí, jakmile každý člověk na každém týmu, dokončil svůj obrat jako rytíře. Tým s nejvíce balónu stávky vyhrává .

Napsat komentář