Jak si vyrobit Skybox v UDK

UDK jevývojový kit videohra, která využívá Unreal engine . Můžete vytvořit vlastní typy hry , mapy a mody s UDK . Skybox v UDK jeanténa překrytí , která vylepšuje detaily a atmosféru zahrnující mapy . UDK je dodáván s vestavěným skybox materiálů, které mohou být použity , nebo můžete importovat nové vlastní Skybox textury . Chcete-li skybox na mapě v UDK , otevřete prohlížeč obsahu a vyhledávání obloha síťoviny textury . Návod dovolená 1

Vložte UDK a začít novou mapu nebo otevřete již existující .
2

Otevřete Content Browser v horní části obrazovky a klikněte na “ Všechny aktiva . “
3

Klikněte na “ Static pletiv “ a zadejte “ Sky „do vyhledávacího pole . Vyberte nebe oka, která se vám líbí , a přetáhněte ji na mapě poli .
4

Přepnout na pohled z boku , abyste získali lepší úhel pletiva a rozšířil ji na mapě světa .

5

klepněte pravým tlačítkem myši na Skybox pletivo otevřete jeho vlastnosti . Zrušte zaškrtnutí možnosti sledovat, aby zajistili, že vaše Skybox vypadá to vhodné v průběhu hry : . “ Cast Shadows „, “ litá Dynamic Shadows “ a “ Cast Statické Shadows “ Zaškrtněte políčka pro “ Přijmout světla “ a “ Přijmout dynamické světla “ , aby zase ty možnosti na .
6

Klikněte na “ Uložit“ , jakmile jste dokončili svou mapu .

Napsat komentář