Jak identifikovat starožitné tisky

Staré tisky jsou obrazy na papíře , hedvábí nebo jiných materiálů . Papír je nejčastější . Na rozdíl od malby , byly tyto výtisky byly vytvořeny prostřednictvím procesu, který přenáší obraz se potištěného povrchu . Tisk umožňuje vícenásobné kopie , které mají být vyrobeny ze stejného obrazu. Staré tisky používá celou řadu procesů, které se lišily jak v jemných a zřejmých , způsoby, jak z moderních přenosových processes.Things budete potřebovat
10x zvětšovací smyčky
Zobrazit další instrukce
1

Použijte smyčku zkoumat oblasti, barvy na výtisku . Moderní tisky jsou obvykle vyrobeny s použitím ofsetového procesu . Ofsetový tisk způsobuje zjevné vzory v barevných oblastech tisku . Ručně malované starožitné tisky by měly ukázat, hladký zbarvení.
2

Zkontrolujte rozteč čar na zbytku tisku . Spíše tlusté čáry označují měděné desky rytiny . Tenčí linky jsouochranné známky ocelových rytin . Oba druhy linií byly použity k vytvoření obrazů , které se objevují v antické tisků . Výrazné vzory se objeví v rámci seřazených oblastí na moderních reprodukcí . Tyto vzory se podobají tmavší a světlejší skvrnité linky, které se zobrazují na oblasti novinového papíru .
3

Použijte smyčku zkoumat otisky , které nevykazují zjevné linie . Pokud stínované oblasti ukazují důkaz se skládá z malých míst spojených dohromady , pak tyto otisky jsou pravděpodobně akvatinty . Aquatinting byla běžná 19. století, potisk , při které jedůvod desky tvořená drobnými částicemi pryskyřice .
4

Zkontrolujte zbarvení a stínování tisku . Tisky , které se zdají být složen výhradně z odstínů šedé jsou pravděpodobně mezzotint . Mezzotinta rytí byla provedena zdrsněním celý povrch desky , a pokrývá ho s inkoustem. Hrubšíoblast ,více inkoustu je zachována , a tímtmavšíbarvy na konečném tisku . Podívejte se na znamení různým stupněm drsnosti na antické tisku .
5

Podívejte se na znamení malých otvorů na tisků , které nevykazují žádné z předchozích charakteristik . Hladké obrázky jsou pravděpodobně litografie . Malé otvory v papíru byly příručky pro spojování dohromady různé kameny, které byly použity k výrobě určitého litografie . Každá barva vyžaduje samostatný kámen , se každý kámen museli být pečlivě uzavřeno do pozice předchozího kamene .

Napsat komentář