Ruční Coater pro fotografie Emulze

Jedna metoda sítotisku , také volal hedvábí screening nebo sítotisk , zahrnuje foto – reaktivní emulze . Umělci často používají kupované emulze pro syntetické tkaniny , jako je polyester nebo obrazovky materiálu k provedení této technikou tisku . Foto emulze je drahé , nicméně , a umělci se stále více používá svůj vlastní povlak v místě nákladné foto emulze . S touto ruční povlaku ,způsob fotografie emulze se cenově dostupné. Mnoho umělců považují tento přístup lepší , protože jenejuniverzálnější , usnadňuje tisk jemných čar kresby , rozmanité nápisy a fotografické polotónů pozitiv . Složení

Foto emulze je ve skutečnosti jen bílé lepidlo obarvené zelené nebo modré a draselný dichroman , který působí jako látka zvyšující citlivost . Materiál je toxický a umělců , kteří tvoří své vlastní materiály by měly nosit ochranné rukavice na ochranu svých rukou . Směs je ve skutečnosti velmi podobná starší fotografické metody , který používal dichroman a guma. Někteří lidé používají PVA lepidlo nebo mod Podge spíše než emulze , aby sítotisk , ale tyto otisky vypláchněte vodou .

Benefits

Umělci , kteří plně využívat výhod kupovaný emulze na levnější ceny mix PVA nebo Elmera Carpenter lepidla se zvyšující citlivost . Umělci mix , ve světle těsný prostor , jako jsou temné komoře , 1 lžička . dichroman amonný s 1 unce vody . Jakmile je tato směs se rozpustí , oni ji přidat do 8 uncí lepidla . Výsledná fotografie emulze vyžaduje čas 10 – k – 20 – minuta expozice denní světlo , aby se tisk . Povlak oplachuje pryč s vodou , ale nechává na místech vystavených působení světla neporušený .
Process

Existují různé metody tisku s ruční fotografií emulze obrazovky , ale všechny tři kroky společné . Umělci připravit obrazovku s lehkým citlivým povlakem . Používají filmu pozitivní výřez z tlustého materiálu , který se převede na světlo citlivé látky . Na závěr , umělci používají přírodní či umělý zdroj světla vystavit obrazovku a vytvořit tisk .
Opatření

Handmade fotografie emulze , jako kupované nátěrů , by měla být prát na obrazovce po použití , pokudumělec chce trvalou expozici . Umělci by měli ukládat emulze na chladném a tmavém místě . Pro řidší konzistence , mohou umělci zkusit pravidelné Elmera lepidlo místo PVA nebo Elmera Carpenter lepidlem . Nakonec , mohou umělci experimentovat s poměrem syntezátoru do lepidla , které jim umožní vytvořit fotografii emulze , který nejlépe vyhovuje jejich uměleckého projektu .

Napsat komentář