Stolní hry , které používají kuličky

Historicky , deskové hry měli kusů v nejrůznějších tvarů . Z pěšáky v “ Omlouvám se “ do plastových kruhových měsíčky “ Trivial Pursuit , “ nebylo nic tabu . Jedním z nejčastějších deska figurek , nicméně , jemramor . Kuličky jsou spojeny se starými strategických her , jako Chinese Checkers akčních her, jako je “ Hungry Hungry Hippos . “ Čínská dáma

Čínská dáma jestoletí – stará desková hra pro dva až šest hráčů . Čínská Dáma deska je ve tvaru Davidovy hvězdy s šesti body . Dolíčky na tváři desky drží kuličky v místě . Hráči mohou pohybovat pouze kuličku do prázdného prostoru nad jiným mramoru . Inteligentní hráči se snaží řetězec spolu dlouhé skoky , aby sekuličky na opačné straně hvězdy tak rychle, jak je to možné . Vítězem jeprvní hráč přesunout všech 10 jeho kuličky na opačnou stranu .
Zhoršení

“ Zhoršení “ byl poprvé představen v roce 1962 .Cílem je přesunout všechny své kuličky po palubě od začátku až do domu . Die hází určit, kolik místamramoru může pohybovat . Hráči nesmí předat své kuličky a přistání na mramoru jiného hráče způsobí jim vrátit se na začátek . “ Zhoršení “ by mohly hrát až šest hráčů .
Mancala

Mancala jepočítání hra se skládá z dřevěné hrací desku s 12 mělkými jam uspořádány jako vejce kartonu a velkým prostorem na každém konci desky . Cílem je shromáždit co nejvíce kuliček ve vašem prostoru , a oklamat soupeře do první ztráty své kuličky . Každý hráč začíná se třemi kuličkami . Začínající hráč si vybere mramoru z boku a kapky jeden do prázdné jámy . Výměna přehrávače se změní , s každým se snaží dostat svou poslední mramoru přistát v Mancala (velký prostoru ) neboprázdné místo na jeho straně desky .
Hungry Hungry Hippos

dětské hře “ Hungry Hungry Hippos začíná “ se čtyřmi hráči dostat každý pět kuliček . Každý hráč ovládá plastovou “ hippo „, připojené k páce . Každý hráč tlačí “ ocas “ svého hroch otevřít tlamu a urvat všechny kuličky ve středu herního plánu . Hráč s největším počtem kuliček vyhrává .
Která čarodějnice ?

“ Která čarodějnice ? “ bylbrzy ’70s éra trojrozměrného desková hra z Milton Bradley s strašidelného domu tématu . Dům byl plný pastí ahráč mohl nakreslit kartu, která volala po nějaké špatné skutky čarodějnicí se bude konat . Jedna čarodějnice upustil “ whammy míč „, který by se vyhladit všechno v jeho cestě . Whammy míč byl ve skutečnostimramoru , který měl být klesla padák komínu ve středu domu . Každý hráč zasažen touto padající mramoru se musel vrátit několik mezer .

Napsat komentář