Co je Micro koktání

? Pokud jste si zakoupili herní počítač , který podporuje více grafických karet , ale některé z vašich oblíbených 3 – D hry jsou vlastně běží pomaleji , budete pravděpodobněobětí “ mikro koktání . “ Tento problém zasahuje herní systémy , které používají více grafických karet . Naštěstí , můžete snížit mikro koktání úpravou tak, že vaše hra běží na vašem počítači . Výskyt

Micro koktání se stane, kdyžúkol produkovat videosnímky se rozdělí mezi jedním nebo více grafický procesor (GPU ) , s použitím systému s názvem Alternate Frame Rendering , nebo AFR . Teoreticky , dva nebo více GPU by měla být vyšší než jedna , pokud jde o dostával z rámů . Problém je v koordinaci výstupu mezi GPU : každý GPU má dokončit rám je to pracovat na právě popředchozí snímek byl dokončen druhý GPU . Pokud tomu tak není , můžedoba mezi rámy , které vidíte na obrazovce zpomalit , i když mám spoustu rámu výpočetní výkon při práci . Ve skutečnosti , software Video benchmarking může ukázat , že jste stále , řekněme , 60 snímků za sekundu , zatímcohra vypadá, je to běh na 30 snímkůza sekundu.
Vzhled

Micro koktavost způsobíhra běží pomalu , nebo v mizerné módě . Pohyb se může jevit zmrazit na vteřinu . Často , bude období normálně plynulý pohyb střídají s obdobími koktání . Scény , které kladou velký tlak na GPU , jako jsou ty s listy nebo jiné naturalistické textur , může přinést na záchvatu mikro koktavosti .
Jaké systémy jsou ovlivněny ?

Micro koktání byl viděn v téměř všech video systémy, které používají více než jednu GPU k tomu, rámy . Dvě z nejpopulárnějších systémů postiženy jsou NVIDIA SLI a ATI Crossfire . Chcete-li použít takové video řešení , váš počítač musí mít speciální základní desku , který je nakonfigurován tak, aby sdílení dat mezi více GPU .

Ne všechny hry jsou postiženy , a ne každý používá více video GPU uvidí koktání . Single – GPU video systémy nejsou ovlivněny .
Možná zástupná řešení

řada řešení byly vyvinuty pro mikro koktání . Jedním z nich je jednoduše nakonfigurovat systém tak, aby používal pouze jeden z grafických karet -řešení , které bude určitě odstranit mikro koktání , ale bude také eliminovat výkonnostní výhody, které jste hledali , když jste si koupili systému . Další možností je nastavit hru spustit pod Splitu Frame Rendering spíše než AFR . Tato oprava eliminuje problém mikro koktání , ale může vytvářet vizuální rozdělí ve středu rámu .

Třetí možností je nastavit hru spustit snímků za sekundu (fps) sazbu, která je rychlejší než je rychlost, při kterém jsou váš monitor mohou občerstvit rámy . Takže pokud váš monitor má obnovovací frekvenci 60 Hz , měli byste nastavit hru spustit v 70 nebo 80 FPS . Tím, přes jízdu na monitoru tímto způsobem , můžete vytvořit situaci , ve které koktá nemůže být vidět na monitoru .

Často aktualizovat ovladače videa můžete také odstranit micro koktání u některých her ​​. Obraťte se na výrobce základní desky nebo více GPU systém grafické karty , aby se ujistil , že máte nejnovější ovladače .
Future Opravy

Některé z novějších grafických karet snížit, i když ne eliminovat , problém koktavosti . Herní vývojáři jsou také více důvtipný při vytváření her pro multi – GPU prostředí . Vzhledem k tomu, poptávka po reálných 3 – D hry stále roste , bude vysokorychlostní multi – GPU platformy nepochybně dělat lepší práci dělat mikro koktání vzácný výskyt .

Napsat komentář