Pokyny pro Guesstures

Guesstures je ideální pro rodinné dovolené hra podobná šarády , v nichž hráči působí mimo slova nebo fráze a spoluhráči se snaží uhodnout, co to je. Kromě toho, ževolba pro společenské hry či rodinný večer , autoři McKay Moore Sohlberg a Catherine A. Mateer , ve své knize “ kognitivní rehabilitace , “ naznačují, Guesstures jako jeden z mnoha her, které “ podporují interakci nebo pomáhají lidé pracují v týmech . “ Pokyny dovolená 1

Vytvořte dva týmy a pojmenovat je . Pokud nemáte sudý počet hráčů , jen rozdělit tak přesně, jak je to možné . S jednou další hráč nebude dát tým významnou výhodu .
2

Napište vaše jména týmu na Mimer – Timer . Podívejte se na stranu zdobí etikety “ CAST “ a „scény „, a místo jména týmu na horní části každé straně popsané tabulky pomocí přiloženého pastelkou .
3

Pull čtyři modré karty z přiloženého karty box a zvolte své scény . Každá karta má jedno – a tří – bodové scény uvedených rozdělených podle obtížnosti . Která možnost provést z každé karty je vaše volba .
4

Uspořádat modré karty směrem k vám s vybranými scénami na vrcholu . Seřadit jim podle obtížnosti , který není založen pouze na body , ale na tom, jak rychle se budete cítit váš tým můžete hádat odpovědi .
5

Položte karty na Mimer – Timer od nejjednodušší nejtěžší , po etiket z levé doprava .
6

Poučte svůj tým začít volá odhady , jakmile začnete jednat .
7

Sklopte rameno na Mimer – Timer a zahájit provádění vaše scény . Časovač začnedruhýrameno je uzavřený , takže buďte připraveni . Musíte vzít scény v pořádku; pravidla zakazují skákání .
8

Vyjměte kartu z Mimer – Timer a přesunout na další scénu , jakmile se vaše spoluhráči uhodli správnou odpověď . Pokud váš tým nemá zavolat na odpověď v čase , vaše karta zmizí do Mimer – Timer a měli byste přejít na další scénu .
9

Přidat bodů z karty se vám podařilo odstranit od Mimer – Timer a napsat to pod příslušným názvem týmu .
10

Odstraňte všechny karty váš tým vynechal z Mimer – Timer .
11

Změna týmy pro další kolo . Druhý tým bude používat červenou palubu .
12

Skóre druhý tým a určí vítěze.

Napsat komentář