Riziko hry Tipy

“ Risk “ vynalezl francouzský filmový režisér Albert Lamorisse v roce 1950 . On původně titulovaný to “ Conquest of the World „, ale to se stalo “ Risk “ , jakmile ji Parker Brothers zakoupili. Od té doby se stal základem stolní deskové hry , s mnoha variacemi a fanouškovskou základnu , která miluje svůj elegantní používání základních taktiky a strategie . Stejně jako všechny skvělé hry , “ Risk “ je snadné se naučit , ale má značnou hloubku . Napájení základny

malý , kompaktní napájecí základna se snadněji hájil a je lepší pro uspořádávání půdu pro útoky než jedním s mnoha zranitelnosti . Deska “ Risk “ má celou řadu “ sytič body“ , které tvoří ideální místa pro centralizaci moci . Austrálie jedobré místo pro to , protože to má jen jeden bod útoku , zatímco Jižní Amerika má pouze dva . Plus , drží kontinent vám poskytuje dodatečnou armády každou zatáčku . Pokud nemáte luxus zadření těchto národních prostředí , plánovat své pevnosti kolem obdobných míst , s pečlivě vybraných obranných míst, které omezují možnosti svého soupeře při útoku .
Útok

obrana je klíčem k udržení své mocenské základny , ale nebudete vyhrát hru , aniž by iniciativu . Při útoku , podívat se na větší obrázek . Zvažte , kolik území můžete konsolidovat , jakmile jste chytil jej , a zda můžete držet to proti všem protiútoků . Přemýšlejte o tom, co váš nový územní vás získá , nebo jak to bolí své soupeře . Klasická vojenská strategie říká, že budete potřebovat tři krát tolik útočníků , jako obránce , když zahajuje ofenzívu , která slouží jako dobré pravidlo ve hře . Také vezměte v úvahu zranitelnost vašeho mocenské základny , když zaútočí a zda jste opouštět sebe otevřený , jak si rozšířit . Nechte dostatek armády za odradit potenciální útočníky .

Aliance

Diplomatické aliance jsou dočasné věci, v nejlepším případě “ rizika „. Na konci může být jen jeden vítěz . Nicméně , ve hrách , kde je jeden hráč rychle postupující , to sluší ostatní spolčit a zastavit ho . Dva hráči útočící stejnou nepřítele na různých frontách ho donutit rozdělit své armády , a v případech, kdyhráč ovládá významnou část desky (např. Severní i Jižní Ameriky ) , ostatní hráči potřebují , aby ho okamžitě zastavit , nebo mu bude běh zasahují přes hodně z nich . Aliance se bude posouvat jako hra je napájecí dynamiky změn , a neexistují žádná pravidla pro jednání mezi svými spoluhráči . Stejně jako v reálném životě , budete muset dávat pozor na záda a vědět, kdybývalý spojenec přežila svou užitečnost .

Napsat komentář