Guesstures Návod

Guesstures jeskvělá hra pro večírky či rodinné oslavy . Kopírování se „hra bleskový šarády , “ Guesstures vyžaduje, aby hráči rychle jednat , a hádat slova od záchytného bodu karet . Spoléhat se těžce na účast skupiny ,hra jeskvělý způsob, jak dostat všem zúčastněným a udržet jedince od pocit vynechal . Dva týmy soupeří o to , kdo může odhadnoutnejvíce . Tým snejvíce po dvou kolech , nebo “ scény , “ wins.Things budete potřebovat
Mimer -Timer
Guesstures karty ( oranžové palubou a modré palubě )
čtyři nebo více hráčů

Zobrazit další instrukce
1

pochopit, co jmenovec guesstures jsou . Cílem hry je , aby jednala se slova pomocí guesstures . Jsou to návrhy , akce a gesta vám chovají se dostat svůj tým uhodnout stopy . Pro guessture správně , můžete si nikdy žádné zvuky , ale rekvizity a vizuální pomůcky jsou v pořádku . Můžete úst slova , ale slovo, které chcete , aby lidé hádat . Například , pokudkarta říká: “ GUN , “ ústa slovo “ BANG “ jako vodítko . Neváhejte použít tradiční šarády techniky, jako uvedení prsty na zápěstí uvést slabiky . Nicméně , to nemusí být vždy nejrychlejší metody , a chcete porazit hodiny . Jakékoli porušení těchto pravidel má za následek ztrátu tohoto bodu .
2

Seznamte se s Mimer – Timer . Tento unikátní přístroj vypadá jako klapka použitý na filmové sety a nabízí mnoho funkcí v Guesstures . Je držitelem karty , udržuje skóre a udržuje čas . Card-holding/time-keeping aspektem jeMimer – Timer obzvláště důležité, protože postupem času to spolkne vaše stopa karty . Musíte se dostat své spoluhráče uhodnout slovo a pak chytit kartu z Mimer – Timer před tím, než se spotřebuje . Jediné, co dostanete body za karty hádal a chytil .

Pro nastavení , umístěte Mimer – Timer na hladký povrch jako dřevěnou podlahu nebo stůl . Mělo by to být v pozici , takže jenherec může vidět stopy . Zvedněte klapky – rameno , a podívejte se na rohu pod vidět vypínač . Otočte přepínač nahoru . Poté otáčejte knoflíkem jen pod spínačem ve směru hodinových ručiček , dokud se nezapne už . Tím se aktivuje časovač .

Na přední straně Mimer – Timer , napsat jména týmu vedle “ CAST “ a záznam bodů vedle “ Scene 1 “ a “ 2 scény . “

3

Rozdělte všechny účastníky do dvou i týmů . Pokud se hraje s lichým počtem lidí , jeden tým může mít jednoho člověka navíc . Každý tým by měl rozhodnout o pořadí, ve kterém chcete jednat . Všichni hráči musí jednat . Pokud se hraje s nerovným týmy ,krátký – sided tým vybere jeden člověk jít dvakrát .

Guesstures je rozdělena do dvou kol , nebo “ scén . “ 1 Scéna se skládá z jednodušších stop s nižší bodovou hodnotou . Scene 2 se skládá z tvrdších stopy s vyšší bodovou hodnotou . Každá scéna závěru, kdy každý hráč jednal .
4

Play Scene 1 .První herec tým 1 vybere čtyři karty od modré paluby . Všichni hráči použít modrou palubu v 1. scéně Každá karta má dvě slova vytištěná na to – . Jeden v hodnotě jeden bod , a jeden v hodnotě tři body . Hráč vybere slova , že si myslí, že budou nejvíce úspěšně uhodnout . Hráč si musí vybrat jedno slovo z každé karty , ale mohou kombinovat s bodovou hodnotu , když uzná za vhodné .

Po čtyři slova jsou vybrány ,hráč uspořádá je od nejjednodušší nejtěžší z hlediska toho, jak rychle si myslí, ona může dostat její kolegové jim hádat . Mimer – Timer má čtyři sloty na něj , a to jí karty zleva doprava . Hráč umístí karty si myslí, že její tým bude asinejrychlejší na levé straně , a ty, které bude trvatnejdéle na pravé straně .

Hráč pak vítr knoflík na Mimer – Timer zahájit časovač . Pomocí guesstures , ona dostane svůj tým hádat, každý klíč . Kdyžslovo na kartě je odhadoval ,hráč musí vzít kartu z Mimer – Timer . Pamatujte si, že jen získat body pro karty, které upoutají . Pokud váš tým hádá , aleMimer – Timer to žere , žádné body jsou uděleny . Když čas vyprší počítat své body a spočítal je v týmu 1 vedle “ Scene 1 „.

Prvním hercem v týmu 2 opakuje proces . Přehrát náhradníky mezi týmy , dokud všichni hráči jsou pryč. Poté, co mají , Scene 1 je u konce .
5

Play Scene 2 . Dodržujte všechny stejné kroky jako scény jedné , s výjimkou použití oranžové karty místo . Bodové hodnoty na oranžové karty jsou dva nebo čtyři . Po dokončení Scene 2 sečíst všechny body z obou scén vidět, kdo vyhrál .

Napsat komentář