Jak spustit městskou Dungeons and Dragons kampaň

Zatímcopero a papír role -playing hra Dungeons and Dragons je tradičně myšlenka jako hra, která se odehrává téměř výhradně v temných podzemních chrámů a starých pevností rozbité , není žádný důvod, pročfull kampaň nemůže probíhat výhradně v jednom městě . Městský kampaň mámnohem více předvídavosti a příprava , než průměrný zasedání , ale může být i mnohem zábavnější , a dát mnoho dalších příležitostí pro role-playing , stejně jako stejně jako náročné a potenciálně smrtící pro znaky jakoboj těžký , dungeon – Dobytím druh hry . Pokyny dovolená 1

Vytiskněte nebo ručně nakreslit nějaké celkové mapy města nebo map z určitých částí města, které znaky budou trávit většinu svého času v před začátkemhry . Pokud jsou části mapy , které potřebujete označit za zvláštní místa nebo události , ale nechcete vaši hráči vědět , používání symbolů nebo čísel, a mají “ tahák “ se oni symbolem klíče .
2

Rozdělit celkový město do menších částí , které mají podobné umístění nebo lidi , tak , že znaky mají obecnou představu o tom, kde se bude muset jít najít určitý typ člověka , položky nebo služby . Většina obchodníků bude pravděpodobně sešli na stejném místě , zatímco šlechtici a nečinnosti bohatí budou ve velmi odlišném místě než rolníků a žebráků .
3

Připravte veškeré statistiky pro specifické typy lidí a mít je připravené jen pro případ, že se hráči pokoušejí komunikovat s někým, že jste neměli očekávat, že budou . I když nebudete potřebovat stovky náhodných stat bloků , je todobré pravidlo , že jeden pro každou z hlavních typu non -player charakterstrana je pravděpodobné, že narazíte , například jeden pro obchodníka ,ušlechtilý , občan ,město stráž ,žoldák ,hostinský , a tak dále .
4

Maso z hlavních postav non – player a přijít s jejich zadní příběhy , zarovnání a obecných zvyklostí . V městském kampani lidé, kteří hráči splňují bude mnohem důležitější než v hack – and- slash zasedání , takže byste měli být připraveni na řádně role -play , jak každá daná osoba by se jednat, když se hráči s nimi mluvit .

5

navrhnout základní strukturu a přijít s důležitými členy velkých energetických skupin ve městě , žehráč je bude trávit svůj čas palců každé město by mělo přinejmenším nějaký druh městské stráže nebo milice spolu s řídícím orgánem nějakého druhu , i když je to jenjeden starosta nebo starší . Většina měst budou mít i další organizace, které mohou uplatňovat vliv , například cechu zlodějů , obchodní sdružení , průvodců kliky a chrámů různých božstev .
6

Nechte hráči budovat reputaci ve městě , ať už je to dobré nebo špatné , protože tráví více času . Ostatní lidé ve městě, by měly uvést své činnosti , případně rozpoznat zrakem . Pokud by se zachránil město před zuřivým drakem nebo napadající sílu githyanki rytířů pak by mohly být oslavován jako hrdinové , ale pokud jsou známé jako město opilců a byly opakovaně uvězněn za krádež , pak by se mohlo stát město je malé špinavé tajemstvím, že nikdo nechce , aby se .
7

během dobrodružství pro krátké nájezdy ven z města , nebo do různých částí města, že přehrávač je Vynětí půdy z produkce nějaký čas by normálně mít příčinu jít. Kampaň může být nudné pro hráče bez různých okořenit věci do pořádku, takže přidat důvod pro znaky prozkoumat nedalekou poušť , aby se cestu do jiného města pro zásoby , vyšetřovat podivné zvuky přicházející z kanalizace , nebo snad dokonce setkat s místní baron ve svém zámku .
8

sestavit silnou dobrodružství hák , který bude udržovat akci se soustředil na město , pokud chcete vytvořit svůj vlastní dobrodružství , spíše než používat předtištěný jeden . Hráči by měli být nikdy ptát , proč se zůstat ve městě , protožetempo dobrodružství by , aby jim teče z jednoho bodu zájmu do druhého v mezích města .

Napsat komentář