Jidiš hry

Kluby a učitelé často používají jidiš hry jako prostředek k posílení historie a tradice židovského národa . Hry mohou naučit studenty význam židovských slov , výrazů a kultury . Slovní hry jsouzvláště obyčejný zábava a mají mnoho podobností s populárních her ​​hraných po celém západním světě . Ostatní hry jsou více tradiční a dát studentům cenný vhled do světa svých předků . ETL – Betl

ETL – Betl jejidiš hra, která nese mnoho podobností s Cradle hry známém Kočičí přijatá na západě . Účastníci umístit smyčku provázku kolem svých prstů a tvoří řadu složitých tvarů , jakhra pokračuje . Jako úrovně dovedností zlepšit ,série stále složitějších geometrických vzorů vstoupí do hry . Dovednosti potřebné k přehrávání ETL – Betl jsou předávány prostřednictvím různých generací , a také pomáhají vykonávat artritické ruce .
Šimon Zogt

Šimon Zogt jejidiš ekvivalent Simon říká , a účastníci poukazují na tělesných funkcí na pokyn vedoucího skupiny . Účastníci jsou povoleny pouze upozornit v případě, že příkaz “ Šimon Zogt “ se používá předfunkce tělesné se jmenuje . Pokud příkaz není použit , ale části těla se ukázal ,účastník musí sedět hru až začnedalší kolo . Šimon Zogt používá 73 různých funkcí a pomáhá mládež naučit se základy jidiš slov týkajících se lidského těla .
Yidish Talyen

Yidish Talyen jejidiš alternativa na kata a používá různé formy přepisu , jako jsou normy YIVO . Účastníci mají uhodnout slovo na základě nastaveného počtu mezer napsané na kusu papíru . V každém kole ,účastník vybere dopis z jidiš abecedy astejný dopis je -li zahrnuty do slova , je zapsána do příslušného prázdného prostoru . Je-lidopis se nepoužívá ,sada šibenice aoběšence jsou postupně vypracovány . Účastník musí uhodnout slovo , nežkarikatura postava setká s jeho koncem .
Yidish Geografie

Doslova interpretován jako jidiš geografie , Yidish Geografie pomáhá účastníkům dozvědět se o různých měst a měst po celém světě , ale je často konkrétnější pomoci studentům dozvědět se o různých místech v Izraeli . První osoba, která se účastní prostě názvyměsto , ahra se přesune na další osobu, která má jmenovat nové místo, které začíná na poslední písmeno předchozího centrem města. Hra pokračuje s účastníky vypadne , pokud nelze pojmenovat město ve stanoveném čase .

Napsat komentář