Pokyny pro Hře Omlouváme

na Parcheesi , hru Omlouváme základě ! byl představen v roce 1934 a byla publikována řada společností , včetně Hasbro a Parker Brothers . Je nám líto ! jedeska rodina hra pro dva až čtyři hráče a doporučených pro hráče ve věku 6 a starší . Hráči se střídají kreslení karty a pohybující se barevné kousky kolem palubě směrem k určenému cíli . Podle herního webu, Deskové hry Geek , typická hra, hra trvá přibližně 30 minut . Pokyny
1

Ujistěte se, že všechny kusy jsou součástí vaší Omlouváme se ! hra . Hra obsahuje herní plán , balíček karet bez 6s a 9s a celkem 16 pěšců (čtyři z každé barvy ).
2

mít každý hráč vybrat barvu a umístit čtyři pěšáci že barva na „Start“ prostor odpovídající barvy na desce .
3

Umístěte zamíchají balíček karet na desce v prostoru, který říká, že “ místo balíček Tady . “
Stránka 4

Vyberte si , který hráč začne hru . Po odbočení , hru výnosů každého hráče na další hráč nalevo .
5

Draw vrchní kartu z remízy hromady určit počet mezer budete pohybovat pěšákem .

6

Přesunout každý z vašich pěšců z „Start“ prostor pro vstupní kruhu mimo „Start“ prostoru tím, že kreslí jeden nebo dva . Pokud nakreslíte jeden , přesunout jeden pěšec na kruhu a ukončit svůj tah . Pokud nakreslíte dva , přesunout figurku na kruhu a kreslit znovu . Nemůžete mít dva pěšáky na vstupu kruhu najednou . Pokud pěšec jiný hráč je ve své vstupní kruhu , když budete pohybovat pěšákem na to , bump pěšec tohoto přehrávače zpět do „Start“ prostoru .
7

Pokračovat střídali s ostatními hráči . Líznout kartu a přesunout jeden z vašich pěšců ve směru hodinových ručiček kolem desky ( pokud není uvedeno jinak ), v souladu s číslo uvedené na kartě . Přesuňte pěšce zpět čtyři mezery , pokud nakreslíte čtyři . Pokud nakreslíte sedm , můžete přesunout figurku vpřed sedm míst nebo rozdělit pohyb mezi dvěma pěšáky přesunout celkem sedm míst . Pokud nakreslíte 10 , posunout vpřed o 10 míst nebo přesunout figurku dozadu o jedno místo . Po kreslení 11 , přesuňte pěšce vpřed 11 míst , nebo přepnout na pozici jednoho z vašich pěšců se na pozici soupeřova pěšce ( oba pěšci musí být ve hře . ) Kreslení“ Omlouvám se ! “ Karta umožňuje vzít jednu figurku z „Start“ prostoru a umístit jej na pole obsazené protihráčem , narážela pěšec tohoto přehrávače zpět do „Start“ prostoru . Máte-li v „Start“ prostor bez pěšce , nebo nejsou k dispozici žádné soupeř pěšáci se přepínat místa s , propadne na vás přijde řada . Pokud nakreslíte dva , kreslit znovu , zda jste byli schopni se pohybovat , nebo ne . Pokud se nemůžete přesunout některý z vašich pěšcůpočet míst zobrazených na kartě , propadá svého tahu ( pokud jste nakreslil dvě . )
8

Povolit žádnou figurku , která byla přesunuta dozadu , alespoň dvě mezery v minulých na „Start“ prostoru , pohybovat se vpřed do “ bezpečnostní zóně „, pokud je v souladu s číslem na vaší vypracované kartě . Toto pravidlo umožňuje pěšáky , aby se přesunul do “ bezpečnostní zóně „, aniž jízdě dopředu po palubě .
9

Přesunout soupeřovu figurku zpět na „Start“ prostoru , pokud se dostanete na místo je obsazení . Pouze jeden pěšák může zabírat prostor . Pokud váš jediný krok je přistát na místo již obsazené své vlastní pěšec , propadne na vás přijde řada .
10

Přesun jeden z vašich pěšců pokaždé, když můžete, i když je to na vaší nevýhodě . Nesmíte ztratit svého tahu , pokud jste schopni se přesunout jeden z vašich kousků .

11

Posuňte své pěšce , pokud se dostanete tím, že přesný počet , na prostoru s trojúhelníkem barvy , která není vlastní . Posuňte své pěšce vpřed , po trati a přistání na končící kruhu .
12

Zamíchejte karty na odhazovací balíček a přesunout je do draw hromady , pokud jeremíza hromada vyčerpány .

13

vyhrát hru tím, že přistání všechny čtyři ze svých pěšců na “ Home“ prostoru podle přesného počtu .

Napsat komentář