“ Garyho Mod “ jesandbox stylu videohra, která umožňuje hráčům vytvářet světy a modely a nechat si je komunikovat pomocí Zdroj fyzikální engine . Taková kreativita přilákala mnoho nových hráčů , ale začátečníci mají často problémy s technickými aspekty tvorby modelu . Po správné kroky , hráči si mohou vytvořit model libovolného obrázku se jim líbí , a zřejmé, že obraz ve hře world.Things budete potřebovat
3D Milkshape software
VTFEdit software
GUIStuidos software
Zobrazit další instrukce dovolená 1
Otevřete složku “ Garyho Mod “ . Otevřete složku modely , pak vytvořte novou složku a pojmenujte ji , co se vám líbí . Opusťte složku Modely a zadejte složku materiály . Uvidíte druhou složku modely . Otevřete jej a vytvořte složku s názvem totožným s první složky , které jste vytvořili .
2
Otevřete program 3D Milkshape .
3
Pod karta modely , klikněte na tlačítko “ box “ a nakreslete rámeček na obrazovce, která je asi čtyři čtverce dlouhá a tři čtverce vysoký .
4
klikněte na tlačítko “ společné “ a umístit spoj v průsečíku “ X “ ve středu pole, které jste nakreslili .
5
klikněte na “ Select „, pak „Group“ v dolní části , a potom klepněte na náměstí zvýrazněte pole a kloubu .
Praha 6
Klikněte na “ spoje“ kartu . Klikněte na tlačítko “ Přiřadit „, pak “ Nastavení Assigned . “
7
Otevřete program VTFEdit a otevřete obrázek , který chcete kopírovat do “ Garyho Mod . “ V nabídce Soubor klepněte na tlačítko „Import“ a poslat to přes složku “ Garyho Mod “ , po němž následuje složky materiálů , následuje složce Models . Uložit obraz do složky , kterou jste vytvořili , a pojmenovat snímek po této složky . Přidejte text “ _texture “ za jménem obrazu.
8
Klikněte na “ Nástroje “ na VTFEdit . Na kartě Možnosti v okně , které se objeví , vyberte “ Vertext Generic , “ a potom klepněte na tlačítko „Vytvořit „. Uložte obrázek ve stejném souboru, který jste uložili soubor “ _texture “ .
9
Návrat na 3D Milkshape . V záložce Materiály , klepněte na tlačítko “ Nový. “ Klikněte na “
10
Klikněte na tlačítko “ Přiřadit “ v záložce Materiály ve 3D Milkshape .
11
obrázek exportovat do nové složky na ploše . Zobrazí se okno s dotazem na specifikacích ; vyberte “ reference „, zrušte výběr “ Sekvence “ a klepněte na “ OK „.
12
exportovat soubor podruhé , ale přidat “ _collision “ po textu . Uložte jej do nové složky na ploše .
13
Otevřete Poznámkový blok . Vložte tento kód do dokumentu :
$ modelname “ /YourModel //YourModel.mdl “
$ cdmaterials “ modely //YourModel “
$ scale 1.0
$ surfaceprop “ Metal “
$ těla „Body “ “ /YourModel.smd “
$ sekvence “ volnoběh “ “ /YourModel.smd “ fps 30
$ collisionmodel “ /YourModel_collision.smd “
{
$ hmotnost 40
}
14
Jdi na “ Edit „, pak “ Nahradit , “ a zadejte “ /YourModel “ do What pole Najít . Vyměňte ji „test“ a klikněte na “ Nahradit vše . “ Uložte složku na Vašem stolním nové složky . Uložte soubor jako compile.cq a změnit záložku a vyberte “ All Files je vybrán . “
15
Otevřte GUIStudios . Vyberte, které hry máte : . Orange Box nebo Half- Life
16
Otevřete soubor gameinfo , který se nachází ve složce “ Garyho Mod “
17
Otevřete kompilace . . CQ soubor, který jste uložili na vašem stolním nové složky.
18
Klepnutím na tlačítko “ Compile v GUIStudios . “
19
Otevřete složku “ Garyho Mod “ a zkopírujte složku . se všemi obrázky , které jste vytvořili
20
Otevřete informační dokument ve složce “ Garyho Mod “ , a přidejte tento kód :
“ 0 “
(
“ Informace “
(
“ Verze „, “ 1 “
“ jméno „, “ test“
)
“ Záznamy “
(
“ 1 “
(
“ Model “ “ models/Name/Name.md1 “
)
)
)
21
Nahradit“ Jméno „, slova s názvy složek, které jste vytvořili ve složce modelů “ Gary Mod . “
22
Otestujte si fotografii otevřením ji “ Garyho Mod . “