Nápady pro Závodní hry venku s dětmi

Děti dostihy sebe, aby zjistili, kdo jenejrychlejší ve skupině , kteří mohou spustit po nejdelší dobu. Pomlčky a sprinty otestovat rychlost , ale nenabízejí žádné náročné a zábavné překážky, které by mohly mít vliv na výsledek dobrý závod . Pokud hledáte způsoby, jak přidat trochu vzrušení do typické rasy, vyzkoušet některé z těchto závodů. Bramborový Balancing Race

Před mít jakýkoli závod , ujistěte se, že budete mít vlajku nebo píšťalku pro signalizaci začátek a konec závodu a značky o vytvoření počáteční a cílové čáry .
Vy a děti mohou vyzkoušet vyvážení brambor a závodní současně. Můžete také závodit s vajíčkem , ale aby se zabránilo nepořádek , ujistěte se, že je to natvrdo . Budete potřebovat nějaké malé až středně velké brambory , a aby se to náročnější , pravidelné velikosti plastové lžičky , které jsou menší než brambory . Mají všichni vyrovnat brambor na lžíci . Jakmile závod začne , vedoucí k brankové čáře a vrátit se na startovní čáru , aniž by propadla své brambory . Uděláte-li to znovu první , jsi vítěz .
Sack Závody

Pokud se můžete dostat do rukou některých pytlích pytloviny nebo staré povlaky na polštáře , vy a vaše skupina děti se mohou těšit na pytel závod. Mít každé dítě dostat do pytle a držet okraje pytel je kolem boků nebo pasu. Chcete-li vyhrát tento závod , musí účastníci hop od startovní čáry k brankové čáře , a zpět na startovní čáru .
Můžete také mít dvě děti obsadit jeden pytel nebo polštář . Poté, co každý má partnera , ujistěte se, že alespoň jeden z páru má obě nohy uvnitř pytle . Hráči by měli diskutovat o nejlepší způsob, jak rychle se pohybují , aniž byvak pádu. Stejně jako u single- player pytle závody , první pár běžet od startovní čáry k brankové čáře a zpět vyhraje závod .
Kickmůžete závodit

chcete-li uspořádat závod, který kombinuje závodní s klasickým děti hry (v tomto případě , na schovávanou ), můžete hrát Kick plechovky. Po uvedení na prázdnou plechovku ve velkém otevřeném prostoru , vyberte přehrávač za „to“ a vyberte oblast poblíž plechovce , která bude sloužit jako “ vězení „. Mají“to“ dítě počítat do 50 , zatímco ostatní hráči skrývat . Jakmile hledač najde někoho , volá název a umístění přehrávače a oba závod na plechovky vidět, kdo bude první, kdo se ho kopnout .
Hitlera jde do vězení, v případě, že „to“ dítě kopnemůže první , ale v případě, že Hitler kopne může nejprve se uvolní někoho ve vězení v té době , a“to“ musí hráč počítat znovu. V případě, že „to“ hráč je jediná zbývající hráč, který nešel do vězení , můžete začít novou hru s novým „to“ dítě.
Tři-legged závod

pro tři – legged závod , děti chtít týmu s dospělým , takže buďte opatrní a pohybovat se trochu pomaleji, než kdyby váš partner byl jiný dospělý . Budete potřebovat několik kusů provazu uvázat jeden z vašich nohou na svého partnera nohy ( tedy pohybuje se třemi nohami ) . Poté, co se všichni svázaný , můžete závodit navzájem od startovní čáry na brankové čáře a pak zpět na startovní čáru . Pokud jste vy nebo váš partner klesne v průběhu závodu si můžete vybrat sami a pokračovat. Podle toho, co dvojice je první , aby se zpět do startovní čáře vyhrávázávod .

Napsat komentář