Awana hry pro děti

Ministerstvo program pro děti a mládež , Awana klub hostí více než jeden milion dětí v asi 12.000 amerických církví a asi 7600 mezinárodních programů , v závislosti na internetových stránkách Awana klubu . Setkání Awana klubu patří čas ve třídě studiu a hry . Awana hry používat Awana hry patro: kruh ( tradičně 30 stop v průměru ) rozdělená do čtyř sekcí s křížením diagonální čáry , které tvoří obří „X“ ve středu kruhu . Uvnitř kruhu , tam jestřed náměstí , s 9 -noha stranách. Každá ze čtyř hlavních diagonálními čárami je jiná barva: zelená, modrá, červená a žlutá ; je jich tam pět hash značky na každém řádku ( stejně vzdálené od kruhu ke středu linie uvnitř kruhu ). Sprint Race

Jediný běžec seřadí na startu diagonální ( barevné čáry táhnoucí se mimo hru kruhu ) . Čtyři sprinteři soutěží najednou na akci ( jeden z účastníků pro každou začínající diagonální ). Uvnitř hry kruhu , umístěte barevný týmu kolík (plast kolík nebo obušek) na každém rohu uvnitř hry náměstí. Umístěte kruh kolík (obyčejný bowling pin bude fungovat) , kde se kružnice a začínající úhlopříčky se protínají . Když hra začne rozhodčí závodu , každý běžec sprinty ve stejném směru okolo kruhu. Sprinteři udělat tři kompletní kola a pak zase vstoupit do kruhu na jejich výchozí úhlopříčka ( ujistěte se, že není tip kruhu kolík ) . Běžci závod uvnitř kruhu po třetím kole ; První účastník tip kolík svého týmu s rukama vyhrává hru. Soutěžící jsou diskvalifikováni , pokud tip kruhu kolík při závodění . Je-liběžec projde nebo označí soutěžící před sebou ,prošel /označený běžec je ze závodu ( a musí přestat utíkat a odstupte z kruhu , dokudnedokončí závod ) .
tři-legged závod

Dva běžci se seřadí na sebe začínají diagonálních (osm účastníků celkem ) . Dva běžci na stejném týmu kapely jejich nohy dohromady, aby vytvořily “ tři nohy “ ( zatímco směrem dopředu , osobu na levé straně kapely pravou nohu s jinou osobou v levé noze ) . Můžete použít velké gumové cvičební pásy nebo hadrem vazby ; ujistěte se, že pásy jsou v bezpečí před závody. Umístěte barevné týmu kolík na každém rohu uvnitř hry náměstí a dát kruh pin na startovní diagonální průsečíku s kruhem . Když hra začne rozhodčí závodu , závodníci běží jako dvojice . Závod trvá dvě celá kola kolem herního kruhu. Po dvou kolech , páry zase na svých výchozích úhlopříček a spustit uvnitř kruhu . První tým, který tiptým pin vyhrává . Pokud tým je označen nebo předávány , jsou diskvalifikováni.
Čtyřcestný Tug

Dva soutěžící za tým sestavě na jejich týmu diagonální linie . Jeden hráč nastaví na 5 metrů hash ; ostatní nastaví na 8 stop hash . Ve středu kruhu , místo 7 -noha čtyřcestný lano. Lano by mělo ležet na zemi v souladu s úhlopříček ( a soustředil se středu kruhu ) . Umístěte Pytlové na 17 stop hash každého týmu diagonální . Každý hráč si vezme lano a začne táhnout , kdyžhra rozhodčí signalizuje začátek . První tým, který vyzvednout svého týmu Pytlové ( s oběma hráči držící lano s alespoň jednou rukou ), vyhrává kolo . Hráči nesmí zabalit nebo uvázat lano kolem jakýchkoli částí jejich těl . Ostatní členové týmu mohou v průběhu hry posunout jejich tým beanbag blíže dolů diagonální linie při hře rozhodčí dá signál každých 15 sekund . Můžete přesunout Pytlové jedna noha blíže sediagonální , celkem čtyřikrát , dokud se kolo je u konce .

Napsat komentář