Jak vytvořit svůj vlastní obraz hry

Pokud se snažíte naučit své batole a předškolní věku dítěte rozpoznat základní tvary , písmena, číslice nebo předměty každodenní potřeby , navrhnout jednoduchý stolní hru , která bude dělat učení vzrušující a zábavné. Kombinovat základní zásoby řemesla , jako je karton a samolepky s vlastní fotografií nebo obrázků useknutých z recyklovaných časopisů vytvořit hru , která umožňuje , aby vaše dítě učit se a hrát ve stejnou dobu . Nechte své dítě dokončí činnost s ostatními dětmi nebo hrát sám jen pro fun.Things budete potřebovat
8,5 -by- 11 -palcový karton
papír zastřihovač
Lepicí tyčinka
Letter samolepky
markery
pero
Počet samolepky
fotky rodinných příslušníků a objekty
figurky , plastové disky, knoflíky nebo mince
Zobrazit další instrukce
1

Konstrukční obrázek herní plán na 8,5 -by- 11 -palcový kus tvrdého papíru . Proveďte herní prostor pomocí papíru zastřihovač snížit 15 2 – palcové čtverce tvrdého papíru v barvě, která kontrastuje s herním plánu . Použijte lepicí tyčinka připojovat čtverce na herním plánu ve třech řadách po pěti čtverců — centra čtverce na kartonu , takže prostor mezi čtverci , takže to se nedotýkají.
2

Použijte dopis samolepky vytvořit slovo „start“ na levém horním náměstí a „Dokončit“ na pravém dolním náměstí. Napište “ kupředu dvě mezery “ a “ vrátit dvě mezery “ na dvou náhodných skvrn na desce s barevnými značkami . Ozdobit zbytek čtverců s perem čmáranice .
3

Vytvořit obraz hry karty řezáním třetiny barvu kartón do 80 3 -by – 5 – palec karet s papírovou trimrem . Zdobí 26 karet s jednotlivými písmeny samolepky. Ozdobte 20 karet s číslem samolepky od 1 do 20. připevnit fotky rodinných příslušníků nebo předmětů , jako jsou potraviny , zvířata a tvary až po zbývající karty s lepicí tyčinky .
4

Shromažďovat předměty k použití jako figurek , jako jsou hračky figurky , plastové disky , tlačítka nebo mincí.
5

Zahájit hru tím, že herní figurky na“start “ náměstí a nechat jedno dítě líznout kartu . V případě, že dítě může pojmenovat objekt na obrázku , může se pohybovat vpřed dvě mezery . Máte-li položit dítěti takovou otázku : „Je to kráva , nebo kočku? “ Hráč se pohybuje pouze dopředu o jedno místo pro získání správnou odpověď . Hráči se vrátit o jedno pole pro nesprávné odpovědi , aprvní dítě dosáhne“ dokončit “ čtverečních vítězství .

Napsat komentář