Wahoo rady Pravidla hry

Wahoo jedesková hra s několika verzích , které se datují do amerického jihozápadu v rané fázi 20. století . Hru je založen na pohybu kuličky po celém herním plánu o dva až čtyři hráče . Vítězem jeprvní hráč přesunout všechny své kuličky do své domovské prostoru . Nastavení hry

Začněte hru tím, že každý hráč se čtyři kuličky jedné barvy a dát je do kmenové oblasti základě stejné barvy . Toto je výchozí prostor každého hráče . Se střídají válcování zemřít ; nejvyšší válcování hráč nejprve posune . Hru bude pokračovat vlevo od prvního hráče . Musíte přesunout poslední mramoru nebo kuličky do svého domovského prostoru přesné role matrice , aby se vyhrát .
Spuštění hry

Ve svém tahu , role zemře. Ve verzi této hry je popsán v odkazu 1 se pohnete mramor z kmenových areálu a na startovní pozici , pokud hodíte na jednu nebo šest . Pokud nechcete vrátit jednu z těchto čísel , to by bylo na řadě dalšího hráče . Pokud tak učiníte vrátitjeden nebo šest , vzít jednu mramoru a dát ji na startovní pozici a pak se vrátit znovu . Postupujte podle šipek kolem herního plánu , pohybující se o jedno místo pro každý bod na matrici . Pokud se u Vás kdykoli znovu vrátit na jeden nebo šest , a to buď pokračovat v mramoru na hrací desce , nebo vyberte jinou kuličku umístit na výchozí pozice a vrátit znovu .
Meeting Další Marbles

Během hry se setkáte své vlastní kuličky a ty z vašich soupeřů . Při pohybu své kuličky , nemůžete projít jeden z vašich vlastních kuliček na stole nebo pozemku, na stejném prostoru jako jeden ze svých kuliček . Místo toho použijte váleček die přesunout mramoru , který je nejdále po herním plánu . Pokud se pohybujete mramoru a přistát na stejném prostoru jako mramoru soupeře , vraťte soupeřovu kuličku na Tribal Ground a vzít si místo na místě . Můžete také projít soupeřovou mramoru bez vlivu na obou herní kus .
Short Cuts

-li na konci svého tahu , máte mramoru na růžové šipky umístěné po herním plánu , můžete použít zkratku . Během tvého příštího kola , roll kostkou a pohybovat se ve směru hodinových ručiček kolem šipek , přičemž zástupce , pokud jste jeden šíp za své domovské prostoru . Máte-li pozemek o jedno místo dopředu růžové šipky si můžete vybrat, umístit svou kuličku na středové ploše desky . Pokud hodíte jeden na matrice , můžete přepravovat že mramor růžové šipky těsně před svou domovskou prostoru .

Napsat komentář