Hry pro výuku protikladů

Jak dětem rozvíjet kognitivní , se pohybují kolem základní identifikaci a začít pochopení vztah mezi dvěma objekty nebo pojetí . Vztahy jsou uznala, že podpůrné objekty , jako je pláštěnka a deštník , nebo rozlišovací které zvíře dělá “ MOOO “ zvuk od ostatních zvířat . Identifikace protiklady vyžaduje použití předchozí znalosti a vlastnosti se novým situacím . Pochopení hmatové a vizuální protiklady prohlubuje dětské logické myšlení a poznávací vztahy . Smyslová Protiklady

Nastavení čtyři smyslové tabulky umožňuje dětem učit se protiklady pomocí citu a taktilní paměti . První smyslové tabulka obsahuje čistý vlhký , ale ne kape , hadry , zatímcodruhá tabulka má čisté suché hadry . Třetí tabulka má několik Termofory ačtvrtá tabulka má několik studené vody lahví . Děti běží a dotknout se stolu , který zastává opačný příkazového slova . Například , pokud jste křičel , „mokrý ! “ všechny děti běžet a nedotýkejte suché hadry . Vaše tabulky musí být dostatečně velké a obsahují dostatek podkladů pro každé dítě, dotýkat alespoň část objektu .
Vizuální protiklady

V této hře , děti odpovídají a organizovat vizuální koncepce karty . Líčí pojmů na kartách , které lze snadno ilustrovat , jako je léto a zimu , nebo šťastný a smutný . Rozptylují karty lícem nahoru a a požádejte děti, aby příslušné zápasech protikladů . Další možností je zavěšení 8 -by – 10 – palcové obrázky z opačných pojmů na řádku oblečení a požádat třídy poukázat na protiklady jako skupinu . Po identifikaci odpovídající dvojice , křižovat dva obrázky vedle sebe na přilehlé nástěnce .
Naproti hnutí

Tato hra umožňuje dětem použít své tělo k učit se pohybové protiklady . Děti stojí ve skupině nebo řádku a reagovat na svém prvním směru pohybu před voláním z opačný pohyb . Například , vaše první směr , “ třást ruce opravdu rychle , “ všechny děti učinit. Dále , zeptejte skupinu , “ co by byloproti třást ruce opravdu rychle ? “ Děti odpověď s “ třesoucíma se rukama pomalu , “ a pak to tak .
Malý Man Protiklady

V této hře , každé dítě má svůj vlastní malý člověk postavu a malou krabičku . Dejte děti směry pro postavu , která zahrnuje pohyb na a kolem pole . Příklad pokyny zahrnují uvedení postavu nad , pak pod , krabice, kterou postavu dolů byt a stojí ho zpátky rovně . Použití sekundární znak jezkušenost hravý a umožňuje dětem vidět, co opačných směrech a pozice vypadat .

Napsat komentář