Jak vypočítat 3D rotační pohyb

Rotační pohyb lze vypočítat pro libovolný objekt , pokud máte určité údaje . Musíte mít výchozí pozici objektu ve směru X , Y a Z osy , rychlost, při kteréobjekt otáčí , a změny v rychlosti nebo zrychlení . Rotační pohyb se počítá pro každou osu samostatně , což vám tři body v prostoru pourčité době. Tento výpočet je velmi užitečné pro řešení určitých typů problems.Things fyziky budete potřebovat klipart Kalkulačka
Zobrazit další instrukce dovolená 1

Vypočítejte pozici rotujícího bodu x – osa , vzhledem k původní pozici ( X0 ) ,rychlost ( Vx ) azrychlení ( Ax ) . Poloha objektu po čase ( T ) je vyjádřena pomocí následující rovnice ( T ^ 2 znamená, že T o síle 2 ) :

X = X0 + Vx * T + ( 0,5 ) * Ax * T ^ 2
2

výpočet polohy otočného bodu v ose y , vzhledem k původní pozice ( Y0 ) ,rychlost ( Vy ) azrychlení ( Ay ) . Poloha objektu po čase je vyjádřena pomocí následující rovnice :

Y = Y0 + Vy * T + ( 0,5 ) * Ay * T ^ 2
3

Vypočítejte pozici rotujícího bodu v ose , vzhledem k původní pozice ( Z0 ) ,rychlost ( Vz ) azrychlení ( Az ) . Poloha objektu po čase je vyjádřena pomocí následující rovnice :

Z = Z0 + Vz * T + ( 0,5 ) * Az * T ^ 2
4

Vyřešte tři rovnice vzhledem k následující počáteční podmínky : X0 = 0 ; Y0 = 0 ; Z0 = 0 ; Vx = 1 : Vy = 2 ; Vz = 3 ; Ax = 0 ; Ay = 1 ; Az = 2 ; . a T = 1 Když nahradit tato čísla do tří rovnic , můžete skončit s těmito výrazy :

X = 0 + ( 1 * 1 ) + ( 0 * 1 ^ 2 ) = 1
Y = 0 + ( 2 * 1 ) + ( 1 * 1 ^ 2 ) = 3
Z = 0 + ( 3 * 1 ) + ( 2 * 1 ^ 2 ) = 5

Napsat komentář