Hry snadné Dětská pro dva a tři – rok-staré

Hry pro batolata ve věku dva a tři , lze udržet je fyzicky aktivní a pomáhají budovat své sociální dovednosti . Tyto hry také přispět k dětské motoriky a myšlení . Použijte svou představivost k vytvoření jednoduché hry pro batolata hrát na narozeninovou oslavu nebo setkání . Award batolata s malými cenami , jako jsou bonbony a samolepky, aby jim připraven hrát další hru . Bubble Pop

Vytvořit vzrušující Bubble Pop hra, kde všechna batolata si jisti, vyhrát cenu . Foukat bubliny ven a mají batolata vidět, kolik bublin se může pop . Děti mohou používat své ruce, nohy a hlavy pop bubliny . Řekni mu, počítat pokaždé, když se objeví balón . Automatické bublinkové stroje jsou k dispozici on-line a na mnoha maloobchodních prodejen . Cenamalá odměna pro každé dítě , které se objeví bubliny .
Kočka a myš Freeze

hrát nějakou hudbu a řekněte batolata se běhají kolem a vrzat jako myši . Když se hudba zastaví , musí zmrazit a ne pohnout . Každý hráč chytil stěhování je vyřazen ze hry . Udělit malou cenu pro každé dítě k účasti . Poslední hráč stojící vyhrává hru.
HádejAnimal

mít všechny děti sedí na podlaze před vámi . Začít jednat se zvíře , jako had . Řekněte dětem , aby se pokusili odhadnout, jaké zvíře se jedná ven . Pokud tomu tak není poznat zvíře , které jednají se přidat zvukyzvířat dělá . První dítě uhodnout správné zvíře vyhrává malou cenu . Ostatní zvířata můžete jednat se zahrnují prase , kráva , kůň , kachna , kuře , kočku a psa .
Seashell Treasure Hunt

Vyplňte pískoviště se hrát pískem a mušle , které jsou k dispozici v mnoha řemeslných obchodech . Ujistěte se, že mix skořápky do písku , takže děti nemohou vidět pouhým pohledem na písku . Dej každému batole malou pláž kbelík s jejím jménem na něj a křičet : „Jdi . “ Děti musí jít na pískovišti a začít kopat na mušle . Řekněte batolata umístit žádné mušle , které najdete v plechovkách . Batole, kdo najde nejvíce mušle , vyhrává hru .
Plyšová hračka Heslo

Řekněte batolata sedět na podlaze ve formaci kruhu a ruce jedno dítěplyš hračka zvíře . Přehrávání hudby a nechat projít zvíře kolem kruhu . Když se hudba zastaví ,hráč drží plyšové hračky je vyřazen ze hry . Udržujte přehrávání , odstraňuje hráč v každém kole . Dejte každé batole , kteří ukončíhru malou cenu za účast . Poslední dítě stojící vyhrává plyšové hračky .

Napsat komentář