Jak se staví Flash Rocket Game v CS5

“ Adobe Flash CS 5 “ jemocný animační nástroj, který může být použit k vytvoření videohry . Vytvoření rakety hra není nic jiného , než je počet možných projektů, které můžete vytvořit v programu Flash . Jakmile budete mít základní základ pro tento typ hry , můžete přejít na všechny druhy vyspělejších projektů . Předmětem této zvláštní raketové hře bude najít minci , nebo jiný sběratelskou objekt , skrytý někde v úrovni . Pokyny
Vytvořte Rocket a klipart mince klipart 1

Otevřít Flash . Pod prostředním sloupci “ Vytvořit nový “ klikněte na “ ActionScript 2.0 “ volba .
2

Pomocí nástrojů umístěných na levé straně obrazovky pro vytvoření raketu . Jeho design je zcela na vás . Když budete hotovi , stiskněte “ Ctrl + A „, pak “ F8 „. Malé okno s dotazem , abyste pojmenovat svůj nový symbol . Zadejte “ mcMain “ do pole „Název : “ box a stiskněte tlačítko “ OK „.
3

Klikněte na své rakety a vyberte ji . Najít „Vlastnosti“ Karta , která se nachází na pravé straně obrazovky ve výchozím nastavení . V horní části karty , jebílý rámeček , který čte “ . “ Klikněte na něj prázdné políčko a zadejte “ mcMain “ na svém místě.
4

Najít “ Časová osa “ kartě , ve výchozím nastavení umístěn ve spodní části obrazovky a klikněte na první malém bílém poli pod číslem “ 1 „. Poté stiskněte tlačítko “ F9 „. Kopírovat ( Ctrl + C ) a vložte ( Ctrl + V)následující kód do prázdného okna, které se objeví :

var mainSpeed ​​: Number = 7 ; //Rychlost charakter
var mainScore : Number = 0 ; br onEnterFrame = function ( ) { //tato funkce bude fungovat každý snímek ( potřebné pro pohyb znak br -li ( Key. isDown ( 37 )

Napsat komentář