Jak Chcete-li dokončit Legend of Zelda : Spirit Tracks Mapa

Jak budete postupovat přes „The Legend of Zelda : Spirit Tracks „, musíte neustále vracet se k věži duchů sbírat kousky mapy Rail , které vám sdělit , jak se dostat k sobě nový chrám . Sběr Fire Realm mapě , poslední kousek mapy železniční , umožňuje dokončit mapu. Sběr tento kus mapy vyžaduje řešit řadu hádanek , aby se lezení od 13. do 17. patra věže duchů . Návod
Stránka 1

Zpět na věž duchů po dokončení úkolu v Chrámu sněhu . Promluvte si s Anjean a on vám řeknuněco více o získání Mapa oheň, poslední kousek mapy Rail . Zadejte věž a vyšplhat až na 13. patře .
2

Prozkoumat 13. patře , ale dávejte si pozor na Fantoma Eyes. Oči se chovají jako světlomety a odeslat Warp přízraky po vás. Vyhnout se jejich pohledy nebo porazit postupovat skrz podlahu . Jak si prohlédnout , najít dvě Phantom Eyes střežit Tears světla, které musíte porazit , aby sbírat body . Po prvním Tear of Light , najít sochy ryb. Použijte svůj bič , aby vytáhnout meč z ruky uprostřed sochy , a pak umístěte mečem v ruce pravé sochy. Vyhněte se Phantom Eye a otevřete přilehlé truhlu s pokladem pro malý klíč .
3

malý klíč na zamčené dveře u warp Phantom roosting místě , pak po schodech do 14. podlahy . Vedoucí na jih a zabít Phantom Eye. Odvrátit Warp Fantoma , který je střežit slza světla házet bumerang na zeď okolí. Sbírejte Tear Světla a udeřit Warp Fantoma tak Zelda můžete převzít kontrolu nad ním . Vraťte se dolů do 13. patra.
4

Vydejte se na jihozápadě a zabít Phantom Eye. Stoupání po schodech nahoru a přes most se dostanete do pokladnice drží malý klíček . Hlava na západ a otevřete zamčené dveře . Nechte odkaz na krystalu je spínač v této oblasti, a převzít kontrolu nad Zelda . Warp na severozápad , zabít Phantom Eye , pak zamiřte na jihozápad najít jinou krystalovou vypínač . Strike ho , přepněte ovladač zpět Link a nechat ho udeřit svou křišťálovou spínač. Mají Zelda jít zpátky do Link , pak projděte dveřmi jste otevřeli .
5

Zabijte nepřátele v této oblasti s Zelda , nechte ji spínačem u písku. Už Link přes písek na druhé přepínačem , pak mají oba charaktery hit svých přepínačů vytvořit most, který Zelda mohou křížit . Tento postup opakujte pro špičatý oblasti , ale odeslat přes Zeldu a nechte Odkaz na hit přepínače tvořit další most . Kříž je a najít ryby sochy . Použijte bič k odstranění meč z jedné sochy , a pak jej umístit dodruhé otevřít dveře na 15. patře .
6

Head až do 15. patra . Tato celá podlaha je v podstatěsérie hádanek podobné těm, stačí vyřešit . Musíte přepínat ovládání mezi Link a Zelda přejet hroty a postupovat skrz podlahu . Sledujte lineární cestu hroty a spínačů , přenos ovládání mezi oběma postavami jako nezbytné , aby se do konce podlahy . Sbírejte klíče od pokladnice v blízkosti velkých dveří a otevřete zamčené dveře se dostat na 16. patře .
7

Have Zelda warp na druhou stranu mapy vyřešit hádanku této místnosti . Podívejte se na vzor, ​​který phantom používá a má Zelda napodobovat to , aby otevřel dveře do středu místnosti. Hlavu nahoru do 17. patra . Meč Link indikátor zhasne a Zelda se vrátí zpět do normálu. Jděte po schodech dostat železniční mapy Fire .

Napsat komentář