Jak létat v D & D

Létání ve hře Dungeons & Dragons jejiný proces , v závislosti na tom se hra hraje. Nejmodernější hra Dungeons & Dragons široce přijímaný mezi hráči je verze 3.5 . Ve hře , létání umožňujepostava bude ve vzduchu asi 60 stop pro normální kouzla , a na 40 stop pro prodloužené letové kouzel . Čarodějové a kouzelníci jsou jediné postavy, které mohou vyvolávat toto kouzlo , ačkoli oni mohou hoď ji na jiné tvory. Návod
Letové instrukce
Stránka 1

Pokud máte 3,5 příručku Dungeons and Dragon ,Fly kouzlo je uvedena na straně 232. To je učeno v transmutace škole na čaroděje , nebo průvodci na úrovni tří . Kouzlo má úroveň cestovní tří . Rozsah je dotykový a cíl je bytost dotkla .
2

Doba letu kouzla je jedna minuta na úrovni. Nejsou k dispozici žádné aktuální pravidla Dungeons & Dragons , které činílétání kouzlo trvalé. Létat na velké vzdálenosti , použijteOverland Flight kouzlo .
3

S původní Fly kouzla ,postava může podívejte se na 60 stop (nebo 40 stop by mělbýt charakter nosit středně těžká nebo těžká brnění nebo nošení podobnou zátěž ) . Postava s touto klatbu mohou vystoupat poloviční rychlostí . Při sestupném ,rychlost zdvojnásobí . Znaky mohou lité nebo útok jako obvykle. Znaky mohou letět s zdarma , ale nejsou schopni spustit nebo přepravu více než maximální zatížení nebo brnění.
4

Overland Flight kouzlo funguje stejně jako mouchy kouzlo , s několika výjimkami . Znak je kouzlo sesláno na poletí rychlostí 40 stop (méně 10ft -li jakékoli výstroje , která je považována za střední nebo těžká váha ) , s průměrnou ovladatelnost. Několik poznámek , aby zvážila může býtpohyb na dlouhé vzdálenosti , což umožňuje znak shon , ale vyhýbá se non- smrtící zranění . Jeden Overland let Kouzlo trvá jednu hodinu dopředu.
5

V případě, že let kouzlo vyprší bez znaku na zemi ,kouzlo selže pomalu. Během létání, budeznak plavat dolů rychlostí 60 stop za kolo , na 1k6 kol .

Pokud je dosaženo zemi během této doby , charakter přistane bezpečně a nic nefunguje . V opačném případě se postava může spadnout poslední kousek vzdálenosti k zemi a bude trvat poškození , rovná 1k6 na 10 stop .
6

Při rozptýlení letět kouzlo ve vzduchu ,postava bude klesat jako obvykle . Jedinou výjimkou je případ, kdy je kouzlo zrušeno z důvodu antimagic štít. Pak škoda je přijata na 1k6 za každých 10 stop .

Napsat komentář