Takto označené Hřiště hry

Přes všechny pokroky v technologii , všechny děti potřebují pro dobrý čas jedokořán hřiště a některé křídy . Označení vytvořit hřiště pro některé jednoduché hry vám může poskytnout hodiny zábavy pro děti , spolu s výzvou jejich koordinaci oko-ruka a učí cenné dovednosti , jako je týmová práce , sdílení a střídali . Nohejbal

Draw domácí mety a tři základny na hřišti , stejně jako místo pro džbán na stát . Pravidla Nohejbal podobají těm, baseball , ahra vyžaduje velký červený gumový míč . V závislosti na počtu dětí jsou k dispozici , mohou hráči vzít do pozice stejně jako ty v baseballu s džbán , catcher , basemen , shortstop a outfielders . Hra začíná, kdyžnadhazovač hodí míček směrem k domácí metě , adruhý hráč se ji snaží kopat . Stejně jako v baseballu , v případě, že míč je chycen ve vzduchu ,kicker je ven . Kicker může být také deklarována , zda mumíč udeří , když to není na základně. Pokudhozený míček mine ,hráč může pokračovat na další základnu , ale ne dále . Vytahován nastane, když jemíč hozen do baseman , který má nohu na základně a chytí ji předkicker přijde označit nahoru . Stejně jako v baseballu ,tým dostane jeden bod za každý běh domácnosti ; a jakmile jsou tam tři outs , pak si družstva vymění strany .
Peklo

Typický peklo vzor má osm oddílů se v prvních dvou čtverců bytí ze strany na stranu a očíslovány 1 a 2. .vedle náměstí sedí na vrcholu , ve středu nad první dvě , a je číslována 3 .vzor pokračuje, dokud je jich tam osm čtverců všechny naskládaných na sebe . Každý hráč má značku , která může býtmalý kámen nebo něco podobného . První hráč hodí svou značku do prvního čtverce . To nemůže odskočit ven , dotknout čáry nebo zemi ve špatném náměstí ; pokud se tak stane,hráč vzdá svého tahu. Pokud to dopadne správně , že chmel na každém náměstí , střídavě jednu nohu nebo dva , v závislosti na tom, kolik čtverců se může přistát na . Na zpáteční cestě se načte svou značku . Vzor se opakuje , hodil značku do druhého čtverce a tak dále . Pokudhráč ztratí rovnováhu , chybí čtverec nebo kroky na lince , její tah končí , a ona se musí hrát toto kolo u konce. První hráč dokončit všech osm částí vyhrává .
Marbles

Draw 10 stop široký okruh na zem a dal 13 cílových kuličky uvnitř . Hráči mohou střílet odkudkoli mimo ring . Cílem je , aby zaklepal na cílovou kuličku ven z kruhu a zároveň zachovat vaše střelec mramoru uvnitř . Pokudhráč dělá to úspěšně , může se pokračovat ve fotografování . Nicméně, pokudhráč zmešká nebo jeho střelec jde mimo ring , ztrácí otáčky. Ten, kdo zaklepe sedm cíle z kruhu jako první vyhrává .
Four Square

Čtyři čtverce jsou vyznačeny na zemi , vše dojemné jeden druhého a vytvořit jeden velký čtverec , přibližně 8 x 8 metrů. Red kickball se používá pro hru . Každý hráč vybere čtverec a zabírá to . Jedním z náměstí je“ Ace “ nebo “ král “ , zatímco ostatní čtverečky mají menší jména a jsou řazeny podle názvu , jako je „královna „, “ princ “ nebo “ princezna „. “ Ace “ nebo “ král “ slouží míč . Míč musí být nejprve odrazil na náměstí a pak udeřil k jedné z ostatních čtverců . Osoba na náměstí , kde musí míček přistane zasáhla ho do jiného hráče . Míč musí nejprve odrazit ve náměstí hráčově před hit jinému hráči . Pokudmíč skáče dvakrát , nebo je hit mimo náměstí ,hra se zastaví . Osoba, která nechalmíč odrazit dvakrát a udeřil ho do autu , musí přejít na nejnižším žebříčku náměstí , zatímco všichni ostatní se pohybuje až na místě .

Napsat komentář