Jak si vyrobit cutscene v Unreal Development Kit

Unreal Development Kit , nebo UDK , jevývojový kit pro tvorbu her s Unreal Engine . Uživatelé UDK mohou vytvářet své vlastní hry, herní mapy a úpravy stávajících her ​​. Schopnost vytvářet filmové scény , které se aktivují pomocí dokončení akce ve hře jerys UDK . To umožňuje uživatelům flexibilitu při tvorbě příběhové linie a posílení hratelnost jejich hry nebo mapy . Chcete-li cutscene v UDK , budete používat matiné , funkci fotoaparátu programu , stejně jako nastavení spouštěcí události a mizí kontrol . Návod dovolená 1

Vložte UDK a začít novou mapu nebo načíst již existující .
2

Klikněte na “ herec “ Třídy prohlížeči , zvolte možnost “ CameraActor “ a umístit jej na mapě , kde ho chcete mít . Nasměrujte herec kamery do směru, kde secutscene začít .
3

Otevřít “ Kismet “ a vyberte, zda chcete přidat matiné objekt . Přidat další objekt , matiné dat , a připojte jej k matiné .
4

Double – klikněte na “ matiné “ a klikněte pravým tlačítkem myši na šedé ploše a vyberte možnost “ Přidat nový obchodní ředitel . “ Klepněte pravým tlačítkem myši na šedé místo znovu a vyberte možnost “ Přidat nový fotoaparát skupinu. “ Vyberte volbu ředitele a nastavte ji použít “ CameraActor “ objekt .
5

Klikněte na “ hnutí “ z možností v rámci “ CameraGroup “ a zvolte “ Přidat Key“ přidat výchozí pozici cutscene . Matinee by měl nyní zobrazit kamery v prohlížeči .
6

Přesuňte kameru do nového umístění , po cestě cutscene , který chcete , a stiskněte znovu tlačítko “ Přidat klíč “ . To bude znamenat nové umístění kamery na mapě .
7

Nastavte časovou osu v matiné na nulu , a to bude náhled průběh vašeho cutscene .
8

pravým – klikněte na “ DirGroup “ v matiné a vyberte možnost “ Přidat nový Fade stopy , “ platí hodnoty pro blednutí , aby vaše klíčové kamera bodů přidat blednutí . Hodnota 1 je plně vybledlé ahodnota 0 znamená žádný fade vůbec . Přidat hodnotu ke každému klíčovému bodu s poslední a první klíčové body , které mají hodnotu 1 .
9

Exit Matinee . V Kismet uvidíte dat událostí, které musí být připojeny na Matinee objektu . Připojení je kliknutím na událost dat a poté přetažením řádku datového bodu na matiné .
10

Uložte a zavřete Kismet a uložte změny do mapy .

Napsat komentář