Jak hrát Nerf Dart Tag

Myslete na paintball , bez nepořádku a máte Nerf Dart Tag . Hra a zařízení umožňují hráči lovit a střílet navzájem bez bolesti paintball nebo stříkání barvy . Pěnové šipky , aby bylo snadné a bezpečné hrát uvnitř i venku . Nerf Dart Tag také přichází s speciálně navržený bodovací vesta , která vám řekne , kde jste hit svého soupeře . Existují různé způsoby, jak hrát na jeden – na – jednoho zábavu nebo týmu action.Things budete potřebovat
Dva kusy látky
Ukázat MoreInstructions
Příprava
1

Dejte si skórovací vestu přes hlavu s číslovanou stranou na hrudi . Nastavte ramenní popruhy . Posuňte popruhy , které jdou kolem pasu přes otvory v přední části , přeložte a připojit tak to je pohodlný .
2

Nasaďte na Vision Noste ochranné brýle , které Nerf poskytuje .

Sims 3

Vložte všech 10 šipek do odpalovacích trubic zbraň je . Zatáhněte dozadu na horní straně pistole , dokud nezapadne .
One -on- One Play
4

Hit soupeře s tolika šipky jak je to možné s jednou kolo munice . Kdo tagy jiná osoba nejvíce , vyhrává .
5

zastřelit svého soupeře tolikrát, kolikrát je to možné . Každý hráč může znovu použít šipky druhý hráč , že chybět . Vítězem v této verzi ječlověk s nejmenším počtem šipky na bodovací vestu .
6

Rozhodněte o počtu bodů , 150 například před začátkem hry . Každý hráč střílí na číslovaných cíle na vestě jiné osoby . Číslo pro každý zásah se poté odečte z původních 150 bodů . Například , pokud budete střílet na cíl 10 na vestě , vaše skóre klesne na 140. . První hráč zasáhnout nula vítězství .
7

Stand back- to-back se svého soupeře. Každý z vás má 10 kroků vpřed a pak se otočí a vystřelí všechny šipky ve zbrani na jiného hráče . Hráč s největším počtem hitů vyhrává .
Družstev Hry
8

Fire tolik šipky , jak je to možné u hráčů na protější tým , překládání tolikrát, kolikrát je to možné . Když se dostanete hit , jste mimo . Poslední hráč , který nebyl odstraněn , vyhrává .
9

Vyberte si osoba, která má jít , aniž by zbraň , která bude“ králík „. Králík běží a skryje . Po jedné minutě , ostatní hráči se snaží najít králíka a jej označit s šipkou . Poté, co označil ,králík může vybrat jiného hráče , aby se na jeho místo , utéct a schovat se . Tato hraní pokračuje tak dlouho, jak hráči chtěli .
10

rozdělte do dvou týmů, z nichž každý má stejný počet hráčů . Vyberte si dvě domácí základny . Dejte kus látky nebo vlajku na viditelném místě na každé domovskou základnu. Hráči na každém týmu se snaží zachytit vlajku druhého týmu a vrátit jej do své domovské základny , aniž by se hit s šipkou . Pokud sehráč bez vlajky je zasažen šipkou , se vrací do svého týmu domovskou základnu a počítá do 20 , než se dostane zpět do hry . Pokudhráč drží vlajku je hit , když klesne vlajku , jde do své domovské základny a počítá do 20 let.Flag buď zůstane , kde je , nebo její členové týmu se snaží vrátit do své domovské základny , aniž by se hit .

Napsat komentář