Jak hrát na japonské deskové hry Igo nebo Go

Stejně jako šachy , Go jestrategická desková hra, která vyžaduje mnoho znalostí , vizi a intuici . Go se hraje na čtvercové desce , která je označena s 19 ze 19 sítě linek , kde hráči umístit své figurky na křižovatkách . Je tohra o získání a udržení území na palubě , a to buď tím, že zachytí soupeřovy figurky , nebo okolní otevřené kousky prostoru . Pocházející z Číny, před více než 2500 roky ,hra je jednou z jednoduchých pravidel, která i nadále výzvou současné hráče . Pokyny dovolená 1

Zvolte strany . Jeden hráč bude hrát za použití černé kousky , zatímcosoupeř bude hrát bílé kousky . Černá strana vždy začíná hru tím, že umístí jeden ze svých kousků na průsečíku dvou čar na palubě . Všechny palubě křižovatek jsou platné body umístit kus , včetně míst podél a hran a v rozích . Hráči se pak střídají uvedení své figurky na šachovnici .
2

zajmout soupeřovu kámen tím, že obklopí kus na všech pravoúhlých sousedních bodů kusu ( diagonální body na kus , nejsou považovány za vedle sebe ) . Otevřené přilehlé body na desce pro každého kusu je odkazoval se na jako jeho “ svobody “ . Když všechny svobody jsou z jednoho kusu jsou obsazené soupeřovým kamenem ,kus je zachycen a je přidán do soupeřova konečné skóre . Pokudhráč umístí kus sousedící s jeho vlastní , kusy jsou odkazoval se na jako “ jednotka “ . Jednotky kombinují svobody každého kusu . Proto , jestliže jeden byl k zachycení dvoudílné jednotky , jeden by se obklopit jednotky na jeho kombinaci šesti svobody , namísto standardních čtyř svobod, které z jednoho kusu vytvoří .
3

Zachyťte území na palubě uzavřením otevřený prostor s přilehlými kusů ( jednotek ) . Prostor na palubě může být zajat obklopovat to zcela , nebo pomocí hrany umístit kusy v jednotce, která se bude úsek off kus desky .
4

umístit své figurky na desce , střídající se otáčí , dokud jeden hráč zjistí, že on nebo ona nemůže získat žádné další území nebo zachytit více kusů od svého soupeře , a prochází . Když se oba hráči prošel ,konečné skóre se počítá . Přidat do konečného skóre tím, že počítá množství mezer ( křižovatek ), které jste v řezu off jako území . To zahrnuje prostor, který je mezi svými jednotkami a okraje desky . Pak přidáme kousky , které jste zachytili ve výši území které jste získali pro výpočet konečné skóre . Hráč s vyšším konečné skóre jevítězem utkání .

Napsat komentář