Historie Computer & Video Games

Historie videoher pro počítače a konzole označí svůj počátek v poště-druhá světová válka Ameriky . Průmysl má své nezdary , včetně průmyslových havárií v roce 1977 a 1983 . Dnes ,herní průmysl je založen hlavně ve Spojených státech a Asii , s japonskou Nintendo možnánejvíce dominantní trend – setter . Původ

14. prosince 1948patent byl vydán na Estle Ray Mann , Thomas T. Goldsmith , pro hru s názvem “ Cathode – Ray Tube Amusement Device . “ Tento předchůdce moderní videohry dovoleno hráčům nastavit rychlost a směr pomocí knoflíků , na rakety , zatímco to pohybovalo směrem k cíli . Technologie Hra byla tak základního jako osm elektronek . Během časných 1950s a 1960s , britský počítačový vědec Christopher Strachey a profesor AS Douglas vytvořil další prototypy pro počítačové hry .
1970

Na podzim roku 1971 , dvě pasáže hry , “ Galaxy Games “ a “ Computer Space “ byl propuštěn . Bývalý byl vyvinut Stanford University studenty, a byl k dispozici pouze v tomto areálu . Ten však byl distribuován na více než 1500 místech po celé zemi . Tvůrci “ Computer Space , “ Nolan Bushnell a Teb Dabney , založenývýrobce videohry Atari , IncPrvní vydání bylo “ Pong „, který měl snadný-k – použití rozhraní a stal se velkým hitem . V roce 1970 , Magnavox také vydal první konzole , Odyssey , spolu s prvními domácími videohrami .

1980

V roce 1980 ,první hlavní barva videohra , “ Pac – Man , “ přišel v arkádové podobě . Kolem tentokrát , Atari vydala Video Computer System , který stalse širokým prodej domů konzoli. Další dva výrobci konzolí , Mattel a Coleco průmyslu , vzal velký podíl na trhu Video konzole . Přestože počítačové hry byly provedeny v průběhu roku 1970 , které nebyly komerčně distribuovány , protože často porušil autorský zákon a byly vyvinuty na vysokých sálových počítačů . Během vlny domácí počítač nákupy v začátku roku 1980 , hry , včetně raných on-line interaktivních her , se stal široce dostupné . V roce 1983 , když se počítač herní průmysl havaroval , s několika vývojáři zavírají dveře . V roce 1985 , Nintendo vydala svůj systém NES .
1990

V roce 1990 ,složitost videoher vzal velký krok vpřed . Vylepšená grafika ,větší míra strategie , a celkově lepší výrobní hodnoty pomohldomácí konzole průmyslu dosáhnout větší mezinárodní trh , na větší části populace . Landmark hry tohoto období patří “ Myst , “ “ Dune II „, “ Sonicježek „, “ Street Fighter “ a “ Alone in the Dark . “

2000s

v průběhu 21. století v prvním desetiletí , videohry pohybovala mezi neformálním -play , jednoduché hry a komplexní , vysoce násilných her ​​. Hry jako “ Resident Evil “ nakreslil diskusi pro ztvárnění násilí . V 2000s , domácí konzole představila on-line hry , stále se zvyšující produkce hodnotu a širší škálu titulů . “ The Sims , „hra avatar bázi , se stalnejvětší prodejní počítačová hra vůbec . Vydáno v roce 2006 ,Nintendo Wii dosáhla rekordní publikum , se zaměřením především na casual – hraní her , s omezenou složitostí a strategie .

Napsat komentář