Super Nintendo Specifikace

byl zahájen v srpnu 1991 přímo konkurovat Sega Genesis konzoly , první 16 – bitový herní konzole na trhu ,Super Nintendo Entertainment System , nebo SNES , pokračoval , aby se stalnejprodávanějším 16 – bitový systém ve Spojených státech státy . Zakrslé současných konzolí a počítačů , tato ikona brzy her využívá nové prostředky ždímání každý kousek výkonu z jeho složek . CPU

vlastní centrální procesorová jednotka známá jako 5A22 , produkoval Ricoh pro Nintendo , zpracovává hlavní computing pro Super Nintendo . Na 65C816 16 – bitové jádro vyrobené Western Design Center základě , tento čip používá variabilní sazby autobus 3,58 MHz , 2,68 MHz a 1,79 MHz v závislosti na paměťových potřeb každé instrukční cyklus, kterýčip obdrží . 5A22 má přímý přístup do paměti s osmi nezávislými kanály, které mohou přenášet data rychlostí až 2,68 megabajt za sekundu . I /O obvodů je také na čipu , stejně jako 16 -bitové násobení a dělení jednotky .
Paměťové

Stejně jako mnohé další moderní počítačové komponenty ,audio a zpracování videa jednotky v Super Nintendo mají vlastní oddanou paměti RAM . Alesystém také využívá 128 kb dynamické paměti s přímým přístupem ( DRAM ) .
Grafika

S 64 KB obětavou grafické paměti s náhodným přístupem , super zpracování obrazu jednotka Nintendo pracuje při stejné rychlosti hodin , jako CPU , vytváří až 32.768 barev – 256 , z nichž může být na obrazovce v jednom okamžiku . Video je výstup buď postupně , nebo prokládané , na základě požadované rozlišení , a to až do 512 ze 478 pixelů . Skřítci , pohyblivé bloky pixelů , vytvořené PPU musí být v rozmezí 8 od 8 do 64 let o 64 pixelů ve velikosti , s maximálně 128 skřítky na obrazovce a 32 skřítků na řádek . Video je výstup přes Super Nintendo je “ Multi- out “ port a oddělené do zelené, modré , červené a kompozitní analogové výstupy .

Audio

ve středu audio procesorová jednotka Super Nintendo je8 -bitový Sony SPC700 procesor pracující na 1,024 MHz a 64 kilobajtů statické paměti s náhodným přístupem . Tato jednotka komunikuje s procesorem přes čtyři porty a produkuje zvuk osm kanálů . Veškerý zvuk je směrován přes stejný “ Multi- out “ port , rozdělené na levou a pravou “ Audio Out“ kolíky .
Vstupní

Kromě součástí regulátorů mnoho vstupních zařízení pracovat s Super Nintendo , včetně herní ovladače , myši a řadiče gunlike , a používat stejnou konfiguraci vstupní sedm – portu .
herních kazet

použití komplexní regionální uzamčení systému , Nintendo se ujistit, že herní kazety vydané ve Spojených státech pobýval ve Spojených státech, a naopak . Kromě svých různých tvarů , hra vydána v USA , tak v zahraničí jsou kontrolovány interním regionálního uzamčení čip, který zabraňuje modifikované kazety z práce v zahraničí .
Verze

podstatě stejný interně jako Super Nintendo , japonské hráči obdrželi první 16 – bitový systém Nintendo před amerických hráčů s vydáním Super Famicon listopadu 1990 . Evropa nedostal chuť 16 -bit hry , dokud obdržel Inovovaný Super Nintendo v červnu 1992 . Druhá verze SNES , na SNS – 101 nebo SNES 2 , který bylmenší verze systému , byl propuštěn na Americké a japonské hráči v roce 1997 .
Fyzikální vlastnosti

měření přibližně 9,5 palců o 8 palce x 3 cm vysoký ,hranatý fialové a šedé Super Nintendo sedí na čtyři pogumované nohy . Dvě posuvné přepínače označené “ Power “ a „Reset “ jsou umístěny na vrcholu jednotky , útočník portu hru kazety . Na zadní straně přístroje je“ Power „, “ RF konektor “ a “ Multi- out “ porty .

Napsat komentář